Bukefalos 28 år!

Vad gäller???

Empalie

Trådstartare
Jag och min sambo går i tankar att försöka få barn och jag vill ha saker och ting klart för mig innan man sätter igång:-) Jag jobbar som lärare och har varit handledare för ett projekt som heter matematiklyftet under ett års tid. Nu kommer antagligen jag at få en förstelärartjänst till hösten och då kommer den anställningen att vara minst tre år. Jag kommer då fortsätta handledarrollen i min tjänst. Hur eller hur om jag skulle få barn och vara mammaledig någon gång denna period innan de tre åren har gått, vad har jag för rättigheter att komma tillbaka som förstelärare då och inte till vanliga lärartjänst som jag har nu????? Måste få veta;-)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
21 663
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
15 292
Senast: Badger
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 334
Senast: jemeni
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 890
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp