Bukefalos 28 år!

Vad gäller?

C

C_L

Jag har funnit att en person använt min örtsida som sin egen på sin sida, vad har jag för rättighet?

Det är ganska allvarligt då ett stort svenskt förlag egentligen har Copyrighten och jag får använda materialet då det är inkluderat i min ena bok.

Jag har mailat personen i fråga och bett henne ta bort det.

Men om hon inte gör det?

Personen är en fd. kompis som mkt väl vet att man inte gör såhär.
 
Japp.
Jag har precis konstaterat att hon skiter i vilket då hennes hemsida blivit uppdaterad i natt, men örtsidan ligger kvar trots påtryckningar, så i morgon ringer jag förlagets jurist om den inte är borta tills dess.

Fattar inte varför man VILL HA bråk?
 
Tycker verkligen att du ska ringa juristen. Det som hon är verkligen helt fel och väldigt nonchalant eftersom du har sagt till henne. Lycka till!
 
Har redan tagit hand om det på ett annat sätt-tills jag får tag på juristen...

:angel:
 
Typ.

Kan bara inte förstå det när människan jobbar för att slippa bli förknippad med mig, och sen klampar rakt in och använder sig av mitt material, sensmoralen?
 
Det finns många sätt att söka lyckan på....ibland går det dock inte som det tänkt :smirk:. Sen har vi ju avundsjukan som kan ställa till det på många sätt...
 
Tack till er som svarat, problemet är nu löst.

Hon ville nog inte ha en sådan fin länk från min sida till hennes.

:)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 323
Senast: jemeni
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 662
Hästmänniskan Hej! Jag är en 21-årig tjej som är enormt enormt ridsugen igen, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga som återfallsryttare...
Svar
8
· Visningar
2 513
Senast: Ramona
·
Relationer Har börjat på ett nytt jobb/projekt tillsammans med några människor jag känt sen innan men aldrig samarbetat med tidigare. Detta har...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 931
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp