Glömde: att kliva ner i ett varmt bad. Shit vad skönt! När jag blir stor ska jag köpa ett badkar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tillhör de "felkopplade" som ryser av välbehag över ljudet från en tatueringsmaskin
Musik, såklart.
Och att se någon/något jag tycker om!
Och så känslan efter att ha genomfört ett danspass där koreografin äntligen börjar sitta så att kroppen börjar bli "självgående"! (Väldigt få sekunder av "självgående" men att de ändå finns där...)
Och det bästa jag vet, enligt pojkvännen? är tydligen att bli kliad på.![]()
Ja, förutom sex då.
Jag kan få det när jag hör nån prata svenska med utländsk brytning eller när nån pratar thai eller japanska. Även när jag ser på Spårlöst kan jag få det.
Är jag lite konstig?![]()
Att inse att man mirakulöst klarat sig trotts att man sekunderna innan enbart kunde se att det går åt helvete och man kommer att dö!(Det gick ju bra, måste prova igen!!!)
![]()
Alla har väl kraschat på ett eller annat vis, spelar inte så stor roll om man sitter på en häst, i en bil eller om man kör tvåhjuling.Vad gör du?
Alla har väl kraschat på ett eller annat vis, spelar inte så stor roll om man sitter på en häst, i en bil eller om man kör tvåhjuling.
Kan bara konstatera att man blir lugnare med åren.
Nej, det är inte jag på filmen. (Mina tavlor är inte filmade)
Sant! Men jag är inte som alla andra!Okej, då är jag med.
Själv var jag också mindre riskmedveten när jag var yngre, men jag hade nog inte gissat att "Det gick ju bra ändå, nu testar jag igen!" är den vanligaste reaktionen efter läskiga händelser. Utanför "wöö-ööuh-wöö-öh!"-kretsar, i alla fall.