Vad gör jag o mina bukevänner?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har de inte någon regel i FT att ryttare inte får hoppa sista dagen eftersom det var folk som red med brutna fötter och annat?

Iofs de tuffaste idrottarna är nog hockeyspelare, de är inte kloka någonstans. En av Sedinarna amputerade sitt lillfinger eftersom en operation hade gjort att han missat fler matcher. Folk har spelar med inte bara brutna revben, acl, hela ansiktet intryckt, bruten käke, Erik Karlsson spelade hela slutspelet förra året på en fot. De är helt galna.

https://eu.usatoday.com/story/sport...4/nhl-playoffs-injuries-ryan-ellis/579032002/
 
Har de inte någon regel i FT att ryttare inte får hoppa sista dagen eftersom det var folk som red med brutna fötter och annat?

Iofs de tuffaste idrottarna är nog hockeyspelare, de är inte kloka någonstans. En av Sedinarna amputerade sitt lillfinger eftersom en operation hade gjort att han missat fler matcher. Folk har spelar med inte bara brutna revben, acl, hela ansiktet intryckt, bruten käke, Erik Karlsson spelade hela slutspelet förra året på en fot. De är helt galna.

https://eu.usatoday.com/story/sport...4/nhl-playoffs-injuries-ryan-ellis/579032002/
:eek::crazy:
 
Ja tänk när det var damvm och en målvakt blev skallad två gånger på kort tid
Andra gången häftade de ihop huvudet på henne lindade ett stort bandage och sen spelade hon vidare
Skulle vart herrarna det
I och för sig så var det ju nu i detta VM en fotbollsspelare som fick en rejäl smäll i huvudet tydligen så de fick örfila honom lite för att han skulle vakna till och skickades ut på planen igen.
https://www.fotbollskanalen.se/vm-2018/tv-marocko-varnas--efter-laglakarens-orfilar/
Och det är väl inte ok faktiskt

Men de är måååånga som ligger och vrider sig i plågor på planen och sedan studsar upp och springer vidare :meh:
 
Hemma igen efter en långpromenad med vovven. Hade kunnat ta en runda till men än är det tid kvar på dygnet :)

Har pluggat hela dagen och känner mig ändå mer korkad än i morse :confused: :meh:
Äntligen klar med detta kapitlet! Känner dock på mig att jag kommer hata nästa med :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Och visst ja, jag är ju så aggressiv och otrevligt enligt rara bukevänner som jobbar som byråkratiska tjänstemän, att de inte vågar...
Svar
2
· Visningar
1 041
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Jag älskar Bella, hon är en jätterolig hund! Men jag saknar så extremt mycket att ha ett litet plåster som hela tiden är med mig...
Svar
5
· Visningar
384
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 351
Senast: ameo
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Att ta ansvar för sitt eget beteende är avgörande, vilket kräver att man verkligen lär känna sig själv. Självkännedom ger en känsla av...
Svar
0
· Visningar
128

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp