Vad gör jag o mina bukevänner?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och svalare blir det nog inte 18,7 ute och helt vindstilla,ja ja jag har i alla fall försökt.
 
Även jag lider i värmen – hade balkongdörren på vid gavel, fläkt på högsta inställningen och dragit för fönstren mot den värsta solen men hade ändå 27 grader inne igår O_o Bara 14 grader ute nu så lite svalare är det inne i alla fall!
 
Tittat till hästarna på betet. Inget harmoniskt bete i år. Oroligt i flocken hela tiden, funderar på att ta hem min pålle 😢
 
Jag har börjat packa! :up: Och fått i barnen frukost! Nu väntar vi mest på att maken ska komma hem från golfbanan, han åkte kvart över sex i morse för att hinna spela en runda innan vi åker. :D
 
Har sovit som en kratta inatt! Dom har redan börjat invadera stan med sina raggarbilar och åker runt och spelar Eddie Medusa på högsta volym :wtf:

Dom cruisar 50 meter från mitt hus :banghead:
 
Har sovit som en kratta inatt! Dom har redan börjat invadera stan med sina raggarbilar och åker runt och spelar Eddie Medusa på högsta volym :wtf:

Dom cruisar 50 meter från mitt hus :banghead:
Om det inte vore för den där fotbollen så hade jag fått med mig familjen från det eländet. Nåja vi blir bara påverkade av de som reser till och från och verkar ha svårt att hitta toaletter så att de är tvungna att använda busshållplatserna:wtf:.
 
Om det inte vore för den där fotbollen så hade jag fått med mig familjen från det eländet. Nåja vi blir bara påverkade av de som reser till och från och verkar ha svårt att hitta toaletter så att de är tvungna att använda busshållplatserna:wtf:.

Jag drar från eländet i stan till karln som bor på en lugnare plats och på lördag åker vi norrut.

Har lånat ut min lgh under veckan vi är borta mot att dom vattnar mina blommor.

Suverän lösning för bägge partner.
 
Har hjälpt en bekant att få i sin häst medicin. Hon provade med allt möjligt. Som tex betfor och äpplejuice. Jag tog bara en avklippt spruta, tog tag i mulen, vred om lite och så pjuff spruta in det i munnen på honom. Klart!! Tog 5 sekunder.

Världens goaste häst men han är en gammal räv. Drar upp huvudet så hon inte kommer och står och slänger med det så hon inte kommer åt att ge honom sprutan :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Och visst ja, jag är ju så aggressiv och otrevligt enligt rara bukevänner som jobbar som byråkratiska tjänstemän, att de inte vågar...
Svar
2
· Visningar
1 041
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Jag älskar Bella, hon är en jätterolig hund! Men jag saknar så extremt mycket att ha ett litet plåster som hela tiden är med mig...
Svar
5
· Visningar
384
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 360
Senast: ameo
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Att ta ansvar för sitt eget beteende är avgörande, vilket kräver att man verkligen lär känna sig själv. Självkännedom ger en känsla av...
Svar
0
· Visningar
150

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp