Vad gör jag o mina bukevänner?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tankar medicin på sjukhuset i sällskap av sonen :love:. Sen blir det ut till sommarstället med nämnda son, hunden och min mor :).

Hur lång tid tar det att tanka medicinen? För min del tar det allt mellan 6 timmar till 12 timmar berömde på om jag får någon reaktion eller inte.
 
Hur lång tid tar det att tanka medicinen? För min del tar det allt mellan 6 timmar till 12 timmar berömde på om jag får någon reaktion eller inte.
Får själva droppet på en timme i nuläget. Så brukar bli 1,5-2 timmar totalt från det jag kliver innanför dörrarna tills jag åker hem. Så inte alls så lång tid. Det tog längre tid i början, både dropphastigheten och att stanna efteråt för säkerhets skull. Nu får jag åka direkt det är klart.
 
Får själva droppet på en timme i nuläget. Så brukar bli 1,5-2 timmar totalt från det jag kliver innanför dörrarna tills jag åker hem. Så inte alls så lång tid. Det tog längre tid i början, både dropphastigheten och att stanna efteråt för säkerhets skull. Nu får jag åka direkt det är klart.

Skönt att det går snabbt och smidigt!
 
Lika varmt idag som igår,vaknade vid 9 helt genomsvettig.
Och idag sätter dom kravallstaket runt torget o dess infarter inför festivalen.
 
Ljuvligt väder ute, så jag har pysslat med odlingarna och varit in till människobyn en sväng i morse, men just nu är jag inne och städar lite. Tar inte många minuter och jag gillar ju rent och väldoftande :D
 
Måste gå och handla idag (hört det förut eller?) Men trööött just nu. Käkade fajitas igår, nog med allting för att äta samma sak idag. Funderar fortfarande på vad jag ska göra med min tapenade. Kanske hummus och tsatsiki?
 
Funderar på om jag skall göra något med trädgården idag eller om jag skall skjuta upp det en dag till........:cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Och visst ja, jag är ju så aggressiv och otrevligt enligt rara bukevänner som jobbar som byråkratiska tjänstemän, att de inte vågar...
Svar
2
· Visningar
1 041
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Jag älskar Bella, hon är en jätterolig hund! Men jag saknar så extremt mycket att ha ett litet plåster som hela tiden är med mig...
Svar
5
· Visningar
384
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 355
Senast: ameo
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Att ta ansvar för sitt eget beteende är avgörande, vilket kräver att man verkligen lär känna sig själv. Självkännedom ger en känsla av...
Svar
0
· Visningar
147

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp