Bukefalos 28 år!

Vad gör jag o mina bukevänner?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har alltid hatat matte djupt och innerligt och släppte det så snart jag bara kunde. Det finns en anledning att gud uppfann miniräknaren.

Och jag som ville bli skattejurist för att få jobba med både juridik och siffror :o

Nu är jag dock en bekväm människa som inte ville leva på studielån halva mitt liv så jag blev grafiker istället. Finns inte ett uns konstnärlighet i mig men jag är bra på att prata så att folk trodde det :D
 
Och jag som ville bli skattejurist för att få jobba med både juridik och siffror :o

Nu är jag dock en bekväm människa som inte ville leva på studielån halva mitt liv så jag blev grafiker istället. Finns inte ett uns konstnärlighet i mig men jag är bra på att prata så att folk trodde det :D

Stackarn den jäkeln som skulle anställa mig :rofl:

Jag menar, jag räknar ett tal som det finns NOLL logik i. Svär och spottar och slänger boken i golvet efter att ha kollat facit. Då kommer maken och kollar på frågan i typ 10 sekunder och säger du som kollat facit, är svaret X, och så är det det :arghh:
Hur kan man tycka matte är kul :cautious:
Men visst, för dom som har lätt för det..
 
Och jag som ville bli skattejurist för att få jobba med både juridik och siffror :o

Nu är jag dock en bekväm människa som inte ville leva på studielån halva mitt liv så jag blev grafiker istället. Finns inte ett uns konstnärlighet i mig men jag är bra på att prata så att folk trodde det :D

Fel inlägg?
 
  • Gilla
Reactions: MM
Och jag som ville bli skattejurist för att få jobba med både juridik och siffror :o

Nu är jag dock en bekväm människa som inte ville leva på studielån halva mitt liv så jag blev grafiker istället. Finns inte ett uns konstnärlighet i mig men jag är bra på att prata så att folk trodde det :D


Hur hamnade du med järnvägar? :idea:
 
Och jag som ville bli skattejurist för att få jobba med både juridik och siffror :o

Nu är jag dock en bekväm människa som inte ville leva på studielån halva mitt liv så jag blev grafiker istället. Finns inte ett uns konstnärlighet i mig men jag är bra på att prata så att folk trodde det :D
:rofl::rofl:
 
:arghh: gräsmattan är fylld men bara halva förrådet tömt. Snart dags att hämta släpkärran så vi kan böka in skräp i den.
 
Happy 4th of July :banana: !!
IMG_20180704_165930_261.jpg


Inuti finns "himmelsk jordgubbstårtsfyllning" och glasskräm. Spacklad med chokladsmörkräm, och dekorerad med sockerpasta, marsipan och strössel.

Rätt nöjd - den stämmer rätt väl med bilden i mitt huvud :) .
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Och visst ja, jag är ju så aggressiv och otrevligt enligt rara bukevänner som jobbar som byråkratiska tjänstemän, att de inte vågar...
Svar
2
· Visningar
1 088
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Jag älskar Bella, hon är en jätterolig hund! Men jag saknar så extremt mycket att ha ett litet plåster som hela tiden är med mig...
Svar
5
· Visningar
417
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 591
Senast: ameo
·
  • Artikel
Dagbok Det ordinarie boendestödet på tisdagar är långtidssjuk. Så jag har haft en vikarie i flera veckor. Tyvärr fungerar han inte alls som...
2
Svar
38
· Visningar
2 758
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp