Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska käka frukost nu. Blir möjligen våfflorna som blev över sen lunchen igår :d
 
Äter kvarg och funderar på om jag ska orka byta ut glasögonen mot linser. Och om jag ska koppla släpet själv eller vara lat och vänta på sambon.

Många beslut :p
 
Glasögonen kvar men kopplade släpet. Backkamera är himla fiffigt när man inte vill repa kofångaren :p Kör jag Volvo typ V70 så vet jag exakt hur det ska se ut i backspegeln när släpet är rätt men i Jeepen fungerar det inte alls :rofl:

Vi har ätit fisk och potatis till middag, byggt om en byrå och sen blir det paj på egna bär och rabarber :d
 
Försöker göra en modepose samtidigt som jag ser lidande ut. I äkta modepose-anda. Om jag inte käkat så många kardemummabullar på sistone hade jag kanske förutom lidande även kunnat se utsvulten ut. I äkta mode-pose-anda. Kaos

11355107_1633296553622773_478668915_n.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
138
Senast: Gramse
·
Skola & Jobb Jag har jobbat med färdtjänst och det trivdes jag bra med. Roligt att göra något nyttigt och kunna hjälpa människor. Tyvärr var chefen...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 256
Senast: Nepenthe
·
IT & mobiler Jag skulle skriva ett inlägg i den lokala Facebook-gruppen genom appen, men rutan för att skapa ett inlägg finns inte. Kikade runt i...
Svar
3
· Visningar
216
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
924
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp