Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är vaken.
Ska vara på klinik nästan 15 mil bort och få ponnyn skodd kl 9, så det börjar bli dags att duscha och sen ta in ponnyn och borsta lite på henne.

Lite mer te först bara.
 
Funderar på hur kroppen mår och väntar på att ponnyns sadel ska komma så jag kan åka och hämta den :up:
Behöver städa och tvätta och lösa lite ilandsproblem också.
Väntar svar på boende under dagen :nailbiting:
 
Sitter på jobbet i Malmbäck, ska bara vara här drygt en timme för att agera blockpost mellan ett par tåg. Sen bär det av till Klevshult där jag ska jobba till halv sju. Det är långa dagar som tkl ibland..
 
Kom precis in efter att ha klippt gräset ute i värmen :wtf: Trevliga spruckna blåsor på tummarna som tack.
 
Ligger i sängen och hoppas på att kunna somna om efter att vaktmästaren varit här och lagat min kran :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Någon som är vän med goprokamera? Filmade en längre ridtur i olika sekvenser och när jag bytte till nytt batteri så hänger sig/ fryser...
Svar
2
· Visningar
174
Senast: Gramse
·
Skola & Jobb Jag har jobbat med färdtjänst och det trivdes jag bra med. Roligt att göra något nyttigt och kunna hjälpa människor. Tyvärr var chefen...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 444
Senast: Nepenthe
·
IT & mobiler Jag skulle skriva ett inlägg i den lokala Facebook-gruppen genom appen, men rutan för att skapa ett inlägg finns inte. Kikade runt i...
Svar
10
· Visningar
397
Senast: Soffan74
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
962
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp