Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad ska man göra egentligen en Sånhär kväll? Städat, diskat mm.
Har inte heller någon kvällsfodring idag vilket ju känns lyxigt och lite ovant med tanke på att jag inte har något bättre för mig. Men rätt skönt ändå. Men vad hitta på?
 
Kom just ut ut badrummet. Har tvättat mig från topp till tå, och dessutom gjort hårinpackning + ansiktsmask(er), och avslutade det hela med att smörja in mig med det sista av mitt kroppsbalsam (nu blir det till att testa den nyinköpta duscholjan istället!). Kurr, älskar verkligen Lush grejer i duschen, lätt beroendeframkallande - får passa så att jag inte trillar dit på att beställa för ofta (vill inte ha en halv biljon oöppnade förpackningar som blir stående i ett halvår innan de börjar användas..) :heart. Passade på att rensa lite i badrummet. Nu ska jag busa med den stora katten, sen krypa ner i sängen med en påse Smash och titta på nåt.
 
Hemma från clinic sedan någon timme tillbaka. Blåste som :devil: och slog i dörrarna. Blev rejält nedkyld efter 3 timmar i ridhuset. Sen åkte jag hem och åt glass, det hjälpte inte direkt med nedkylningen men var gott :D
Nu ska jag nog gosa ner mig i sängen och titta på något på paddan tills jag blir medvetslös (det brukar inträffa ganska fort).
 
Det blåser kastvindar. Men det är märkligt. När det blåser så slamrar normalt mitt altantak i plast. Nu slamrar det inte.
Däremot slår det i skorstenen och mot ytterväggen på norrsidan. Fattar ingenting.
 
Har vinkat av mitt middagssällskap, det var trevligt med lite gäster. De verkade vara mätta också, det blev tom över :D Jag hade bara lytt särbon när han beställde hur mycket jag skulle göra. Han hade väl planerat in snacks för imorgon :laugh:

Nu blir det det märkliga men goda dessertvinet från igår och en mörk chokladbit till någon TV-serie :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi har besök i helgen och jag har tänkt att vi ska bjuda på "hemmaproducerad mat" (så långt det är möjligt). Men, jag som inte ätit kött...
2
Svar
21
· Visningar
988
Senast: ameo
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 419
Senast: cili
·
Kläder & Bli fin En mig närstående tjej har önskat sig en fluffig morgonrock i julklapp. Google gör mig bara förvirrad 🤪... Så please buke, ge mig era...
Svar
9
· Visningar
1 157
Senast: Keb71
·
Hästvård Hejsan, Min häst tror jag har sträckt sig men behöver lite rådgivning. Hon stog i en väldigt isig hage (vi har spärrat av den delen när...
2
Svar
20
· Visningar
1 185
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp