Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ösregnar och blåser snett.

2D12C2C2-9714-4F0D-B4EA-AF7CFAA27861.jpeg
 
Regnar. Inte såmycket att et platsar i oväderstråden. Men det regnar, och det regnar så det slår på rutorna. Med andra ord så kommer det vindilar och små byar. Tillräckligt för att jag har tappat all lust att gå ut.
Försöker därför få eld i kökspannan men det trilskas. Näver och papper brinner men vedträna tar inte eld.
 
Regnar. Inte såmycket att et platsar i oväderstråden. Men det regnar, och det regnar så det slår på rutorna. Med andra ord så kommer det vindilar och små byar. Tillräckligt för att jag har tappat all lust att gå ut.
Försöker därför få eld i kökspannan men det trilskas. Näver och papper brinner men vedträna tar inte eld.
Testa mitt matoljeknep :up: !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi har besök i helgen och jag har tänkt att vi ska bjuda på "hemmaproducerad mat" (så långt det är möjligt). Men, jag som inte ätit kött...
2
Svar
21
· Visningar
988
Senast: ameo
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 419
Senast: cili
·
Kläder & Bli fin En mig närstående tjej har önskat sig en fluffig morgonrock i julklapp. Google gör mig bara förvirrad 🤪... Så please buke, ge mig era...
Svar
9
· Visningar
1 156
Senast: Keb71
·
Hästvård Hejsan, Min häst tror jag har sträckt sig men behöver lite rådgivning. Hon stog i en väldigt isig hage (vi har spärrat av den delen när...
2
Svar
20
· Visningar
1 184
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp