Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Iom att hela familjen legat pall i veckan så ser ju huset ut därefter. Det ser verkligen ut som att en bomb har gått av i varenda rum här hemma 😩😩 Såå idag blir det tyvärr storstädning a la gigantus själv (😑😑😩) eftersom gubben är i väg och förhoppningsvis gör sin jaktexamen. Förhoppningsvis hinner jag med annat också.
 
Det plingar frekvent i min telefon. Swishpengar.
Tyvärr är de inte mina. En vän säljer lotter och det står mitt nummer på listorna :D
Väntar på att få info ikväll om hur mycket jag ska sända vidare och vart.



(slutet sällskap och ideell organisation så ni kan vara lugna ;))
 
Är vaken. Halvligger i schäslongen och dricker kaffe. Solen skiner in och skapar visst vårkänsla. Tyvärr blottas även mitt oputsade fönster ... Måste fixa fönsterputs men kanske bättre att vänta till senare i vår. Kommer säkert regna jävel om nån dag eller så igen...

Ska inom kort gå och införskaffa lite snygga somriga underkläder till resan. Kan absolut se mig själv smälta in i denna omgivning färgmässigt btw ;)

E2A5CA98-1100-4574-94D5-7CEF7DC6FAA2.jpeg
 
Är vaken. Halvligger i schäslongen och dricker kaffe. Solen skiner in och skapar visst vårkänsla. Tyvärr blottas även mitt oputsade fönster ... Måste fixa fönsterputs men kanske bättre att vänta till senare i vår. Kommer säkert regna jävel om nån dag eller så igen...

Ska inom kort gå och införskaffa lite snygga somriga underkläder till resan. Kan absolut se mig själv smälta in i denna omgivning färgmässigt btw ;)

Visa bifogad fil 44507
Jättefint! Är det en innergård?
Den där väggkulören skulle passa här hemma nånstans.
 
Saknar högtalare och kunna lyssna på musik! Kopplar oftast till datorn och vill gärna ha nått snyggt eller litet :idea: nån som har tips?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi har besök i helgen och jag har tänkt att vi ska bjuda på "hemmaproducerad mat" (så långt det är möjligt). Men, jag som inte ätit kött...
2
Svar
21
· Visningar
983
Senast: ameo
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 373
Senast: cili
·
Kläder & Bli fin En mig närstående tjej har önskat sig en fluffig morgonrock i julklapp. Google gör mig bara förvirrad 🤪... Så please buke, ge mig era...
Svar
9
· Visningar
1 156
Senast: Keb71
·
Hästvård Hejsan, Min häst tror jag har sträckt sig men behöver lite rådgivning. Hon stog i en väldigt isig hage (vi har spärrat av den delen när...
2
Svar
20
· Visningar
1 170
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp