Bukefalos 28 år!

Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Efter nio timmar i keramikverkstaden är det så pass varm att jag kan ta av mig den tjocka ylletröjan och yllemössan. Understället och tjocksockarna behåller jag på.
Började med tio grader, uppe i 17 nu. Äntligen kan jag dreja utan att förfrysa.
Kan man få se något alster?
 
Följde med till staden och köpcentret idag. Om jag bjöd på resa skulle hen bjuda på lunch.
Har varit duktig och inte köpt några excesser. Mer än två par örhängen jag inte kunde motstå....

Nu ska jag försöka få upp värmen i huset innan det är sängdags. Tidig avfärd till ett seminarium så jag måste ställa en väckarklocka för första gången på länge. Och lägga mig tidigt. Hur nu det ska gå.
 
Så frustrerad, för att jag kan inte mäta ljusstyrkan på betelgeuse! Det gå rykten om att den är ljussvagare än någonsin! Har aldrig önskat att något ska gå kaboooooom! i mitt liv.
 
Haha, nej. Kunde dreja bra för typ fem år sedan, nu övar jag upp det igen för att bättre kunna lära ut till mina elever.
Så lite skålar idag bara, men i porslin vilket inte passar mig alls att dreja i. Vi vill olika saker.
Det du visade upp här för någon månad sedan eller när det nu var var uppseendeväckande på ett positivt sätt :)
 
@tornblomma dessa skulle passa dig.

C8BF8981-77A1-4297-98EC-6FA155D432B2.jpeg


Gav även bort ett par rosa med katter på till min pappa. Han blev så väldigt glad över dessa. Ett par strumpor liksom 😅
 
Har städat av hemma och smörjt upp en tömkörningsdäckel. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig för.. Det är en slö dag idag. :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi har besök i helgen och jag har tänkt att vi ska bjuda på "hemmaproducerad mat" (så långt det är möjligt). Men, jag som inte ätit kött...
2
Svar
21
· Visningar
1 036
Senast: ameo
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 598
Senast: cili
·
Kläder & Bli fin En mig närstående tjej har önskat sig en fluffig morgonrock i julklapp. Google gör mig bara förvirrad 🤪... Så please buke, ge mig era...
Svar
9
· Visningar
1 158
Senast: Keb71
·
Hästvård Hejsan, Min häst tror jag har sträckt sig men behöver lite rådgivning. Hon stog i en väldigt isig hage (vi har spärrat av den delen när...
2
Svar
20
· Visningar
1 263
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp