Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Två timmar jobb bara flög förbi. Nu har jag att ta av med gott samvete nästa vecka :). Ska försöka sitta lite imorgon med. Blir bra att ha att ta ut dels när sambon jobbar och dels på fredagen (då alla på arbetsplatsen verkar göra så, var typ jag och tre till på plats i fredags eftermiddag :p).
 
Dottern studsar runt som en liten boll i soffan efter heldag med flera kalas :bump: Jag, hennes pappa, hunden och förmodligen katterna också tittat skeptiskt på och hoppas att få sova snart.:arghh:

Djuren blänger dessutom på mig och mannen med blickar som antyder att vi har dålig koll på vår bebis. Antar att de har rätt... :angel:
 
Är SÅ less på allt.
Var ute på dejt, hon missade nog den lilla påsen med skruvar som skulle användas.
Var ute och fotade. meh!
Tittade på en ny bel, ingen säljare såg mig och de var upptagna med andra.
Måste vara något fel på mig.
Önskar att man hade lite roligt idag men inte för mig idag.
Skruvar som ni skulle använda? Till vad på en dejt?
 
Knäet är paj idag.
Jag som inte gjorde mer än gick igår och det gör jag ju på jobbet varje dag.
Iofs drog jag en pirra med 30 flyttlådor på så kan ju ha varit det.
Knäskydd på och lite smärtstillande så löser det sig väl.
Ätit frukost och druckit kaffe
Måste diska sen och planera vad jag ska äta.
 
Roar mig med meningslösa stories ... i sedvanlig ehh ordning 😅🤷🏼‍♀️

9E842035-717E-4843-A807-5C12083D8167.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi har besök i helgen och jag har tänkt att vi ska bjuda på "hemmaproducerad mat" (så långt det är möjligt). Men, jag som inte ätit kött...
2
Svar
21
· Visningar
1 072
Senast: ameo
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 826
Senast: cili
·
Kläder & Bli fin En mig närstående tjej har önskat sig en fluffig morgonrock i julklapp. Google gör mig bara förvirrad 🤪... Så please buke, ge mig era...
Svar
9
· Visningar
1 171
Senast: Keb71
·
Hästvård Hejsan, Min häst tror jag har sträckt sig men behöver lite rådgivning. Hon stog i en väldigt isig hage (vi har spärrat av den delen när...
2
Svar
20
· Visningar
1 393
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp