Vad gör vi CXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är SÅ less på allt.
Var ute på dejt, hon missade nog den lilla påsen med skruvar som skulle användas.
Var ute och fotade. meh!
Tittade på en ny bel, ingen säljare såg mig och de var upptagna med andra.
Måste vara något fel på mig.
Önskar att man hade lite roligt idag men inte för mig idag.
 
Igår kväll vid 19-tiden får jag detta sms av en Anita. Onekligen en ambitiös kvinna!

E5EE4EC4-35F4-493D-9B43-37444220B396.jpeg
 
Feberfrossa. Googlat mycket på coronaviruset. Måste sluta hypokondrigoogla.
Antagligen var det körturen med hästen i två timmar med för lite kläder som är förklaringen. Men ja, corona finns i bakhuvudet.

Usch då inget vidare att bli sjuk men försök slappna av, ge fan i att googla (inte rätt person att säga det meeen men 🤣), vad härligt med lång körtur 😍.
 
Så grymt skönt kunna sitta hemma i soffan, ha TVn på i bakgrunden och så jobba. Lugn och ro, i min egen trygga vrå.
Bara en sak laddats klart ska jag jobba vidare :).
 
Googlar ekologiska kläder, hittade lite fint! Tänker dock ”Made in India”, hur ekologisk var resan hit?

Tänkte handla lite nya kläder i veckan men fick plötsligt miljö-ångest.
 
Så här ser det ut för oss i skaraborg,så vi håller i hatten o skruvar fast resten.

Varning klass 1

Byvind

När: Från sent söndag eftermiddag fram till natt mot måndag Var: I hela området Intensitet: Syd- eller sydvästlig vind med mycket hårda vindbyar 21-24 m/s. Kommentar: -

Gäller fr.o.m.
Idag 12:26
Fast enligt SMHI kommer det vara blåsigt fram till onsdag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Islandshäst Har islandshäst som ogillar insekter till graden av att han får panik. Men han vägrar flugtäcke 🤪 Vi blandar ihop en spray av...
Svar
6
· Visningar
288
Senast: WildHorse
·
Mat Vi har besök i helgen och jag har tänkt att vi ska bjuda på "hemmaproducerad mat" (så långt det är möjligt). Men, jag som inte ätit kött...
2
Svar
21
· Visningar
1 072
Senast: ameo
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 826
Senast: cili
·
Kläder & Bli fin En mig närstående tjej har önskat sig en fluffig morgonrock i julklapp. Google gör mig bara förvirrad 🤪... Så please buke, ge mig era...
Svar
9
· Visningar
1 171
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp