Vad gör vi? CXLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snart mat 😅 Kokat kalops typ hela eftermiddagen 🤣 Passa på när man är tvungen att vara hemma. Måste försöka ta tag i billetandet ordentligt men är ju totalt ointresserad och min budget är tight av.
Måste bli av med gamla bilskrället med kan inte ha den stående på parkeringen då vi bara har tillgång till två platser... Snark.
 
Idag är det två hundra år sen denna otroligt vikta formel skapades!
1642438227461.png

Tack Joseph Fourier!
 
Mina slemhinnor i näsan är helt förstörda efter typ två års konstant användning på jobb. Har alltid haft problem med dem, detta hjälper inte 🙃
Alltså jag gillar munskydden :o Brukar ofta bli torr i halsen, är känslig mot lukter mm och tycker faktiskt det hjälper mot det! Köper dock faktiskt egna istället för att ta på jobbet, i början var de okej men sen tycker jag vissa har luktat väldigt skumt:cautious:
(Sjukhus)
 
Dagens i-landproblem! Jag har äntligen lyckats hitta chips med lite sting i och köpte hem ett pack ikväll... problemet är bara att kisse lämnade en rejäl reva i mitt pekfinger igår och jag glömmer hela tiden av mig och tar på chilichipsen med nämnda finger. Resultatet blir en visserligen smaklig men rätt obekväm chipsupplevelse!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
1 012
· Visningar
53 262
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag har äntligen fått en ny telefon och har gjort överföringen mellan nya och gamla. Jag har inte satt i nya SIM kortet eller...
Svar
11
· Visningar
375
Senast: sweep
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 479
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp