Störiga saker vi stör oss på del 30.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig när man stör sig på saker som man inte har rätt att störa sig på. Ett grannbarn spelar fotboll mot tvättstugan som är precis bredvid min lägenhet. Han gör inget fel men jag blir tokig på ljudet ändå.
 
Senast ändrad:
Stör mig inte alls på dagens SHL-resultat. Vilket är tämligen ovanligt denna höstvandring i poängskuggans dal.
 
Att jag alltid lyckas tycka att allt är så krångligt när det inte är det. Funderar på att jobba lite i Norge (för herregud, LÖNEN!!! :jawdrop::jawdrop::jawdrop: ), men det är blanketter och grejjer och referenser och ansökan om norsk autorisasjon mmm.
Stör mig alltså på mig själv, våga vara lite äventyrlig! :mad:
 
Att jag alltid lyckas tycka att allt är så krångligt när det inte är det. Funderar på att jobba lite i Norge (för herregud, LÖNEN!!! :jawdrop::jawdrop::jawdrop: ), men det är blanketter och grejjer och referenser och ansökan om norsk autorisasjon mmm.
Stör mig alltså på mig själv, våga vara lite äventyrlig! :mad:
Gör det! Jag åkte till Grönland. Livrädd. Men man ska göra nåt man är rädd för varje dag har jag hört.
 
Nä då har du ju inget. Men jag har till exempel säga något snällt till mig själv, våga maila den o den, våga gå ut just där i mörker, våga ringa den o den, klättra uppåt, jaa…det finns massor.
Men har du inget så behöver du ju inte göra det.
Men att säga något snällt till sig själv är ju inget att vara rädd för?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
111 424
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 907
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
103 441
Senast: pepp
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 064
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp