Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sagt upp avtal till höger och vänster. Betalat lite räkningar bland annat 2 rejält sura P-böter

Visst det är mitt fel. Jag registrerade en bokstav fel ett U istället för O på min registreringsskylt så då gällde ju inte betalningen.

Vara sjuk och stå på sjukhus och påvisa att man betalat och varit där länge kunde/ville de inte göra något åt i efterhand. 1020,- för förra gången jag låg inne nu kommer det bli 120x5 + 1000,- i p-bot.

Inte billigt att vara sjuk (vill nog inte tänka på just hur mycket min sjukvård faktiskt kostar men känner för att klaga lite)

Kan inte somna heller.
En släkting till mig klarar inte av de nya "moderna" p-apparaterna, misslyckandes två gånger och fick två p-böter. 🤷
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
64 542
IT & mobiler Jag ska sätta ihop en massa bilder till en film samt ha med en känd låt. Hur gör jag då? Finns det ngt program eller hur gör folk? Helt...
Svar
3
· Visningar
259
Senast: sicx
·
Trädgård & Växter Jag har tre sekatörer. Ingen är riktigt bra. En av dem är en billig historia från Lidl som jag har fått. Den passar inte mina små händer...
Svar
15
· Visningar
667
Senast: sjoberga
·
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
15 16 17
Svar
333
· Visningar
8 197

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp