Vad gör vi? Del CLXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.

athena_arabians

Trådstartare
_20230909_164105.JPG

Isis med sin regnbågsleksak. Det kändes lämpligt idag när det är Falun Pride.
 
Jag har agnat morgonen at att titta kolla in bilar "on line" ... det ar sa svart att fa tag pa en begagnad bil har att det kanske maste bli en ny :cautious: trots att man tappar ett antal tusen nar man rullar ut fran "the dealer ship". Oh well ... I morgon far jag se hur det ser ut. Jag kanske tjurar ihop och koper en riktigt billig bil utan nagra "safety funktioner" alls.😐
 
Jag har agnat morgonen at att titta kolla in bilar "on line" ... det ar sa svart att fa tag pa en begagnad bil har att det kanske maste bli en ny :cautious: trots att man tappar ett antal tusen nar man rullar ut fran "the dealer ship". Oh well ... I morgon far jag se hur det ser ut. Jag kanske tjurar ihop och koper en riktigt billig bil utan nagra "safety funktioner" alls.😐
Jag tittade på en Land rover freelander igår, 4x4,manuell men tyvärr diezel, det gör att jag ff funderar
 
Slut och förbi. Men glad!
Vi arrangerade ett event på Bygdegården. Första gången för oss men vi fick gott om beröm för allt vi fixat. Och uppmaningar att göra om det.

Ordförandehjärtat gladdes åt många deltagare och att så många var frivilliga aktiva. Alla ryckte och gjorde saker helt självmant när de såg att det behövdes. Vi tjänade en fin slant också.

Folk kom, trivdes och samlades i grupper och pratade.:)
Säger som bästa grannen: Samvaro är den bästa formen av tillvaro!
 
Du menar att en liten Yaris inte duger längre? :p
Därav min utbrutna störning in att det finns för många bilar att välja på. Och färger.
Kliv in på bilfirma och provsitt. Jag kunde utesluta ett helt gäng bara genom att provsitta.

Jag har kort överliv och om jag inte kunde se ordentligt ut genom rutorna eller fick för mycket döda vinklar föll de bort. Når jag reglagen när jag sitter normalt? En del bilar har sjukt obekväma säten också.

Nästa steg är att provköra de som klarat första testen :)
 
Kliv in på bilfirma och provsitt. Jag kunde utesluta ett helt gäng bara genom att provsitta.

Jag har kort överliv och om jag inte kunde se ordentligt ut genom rutorna eller fick för mycket döda vinklar föll de bort. Når jag reglagen när jag sitter normalt? En del bilar har sjukt obekväma säten också.

Nästa steg är att provköra de som klarat första testen :)
detta är så sant!
 
Kliv in på bilfirma och provsitt. Jag kunde utesluta ett helt gäng bara genom att provsitta.

Jag har kort överliv och om jag inte kunde se ordentligt ut genom rutorna eller fick för mycket döda vinklar föll de bort. Når jag reglagen när jag sitter normalt? En del bilar har sjukt obekväma säten också.

Nästa steg är att provköra de som klarat första testen :)
Och jag provade bilar som hade så brant vindruta att jag inte såg rakt ut utan var tvungen att huka mig 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Matte har sjukstuga och Isis leker klätterapa.
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
64 542
Trädgård & Växter Jag har tre sekatörer. Ingen är riktigt bra. En av dem är en billig historia från Lidl som jag har fått. Den passar inte mina små händer...
Svar
15
· Visningar
667
Senast: sjoberga
·
Trädgård & Växter Jag hittade det här idag https://rikaretradgard.se/sveriges-allt-rikare-tradgardar-omvandlingen-fortsatte-2023/ och blev så glad! Jag...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
5 853
Senast: Snurrfian
·
Mat Hej buke! Jag har alltid lagat mat i teflonpannor innan men har numera både kolstålspanna, gjutjärnspanna och gjutjärnsgryta i min ägo...
2
Svar
31
· Visningar
1 201
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp