Vad gör vi? Del CVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Bannor till @bettysmatte :mad:!!!

Själv BORDE jag vårda utemöblerna bättre. De SKRIKER efter omvårdnad :arghh:
Står dock skyddade från väder och vind!
Haha - du skulle SE mina............ De var både gröna och svarta :o:rofl: ! Men nu är de lite mindre missfärgade, och jag tänker att jag kanske skulle ta och köpa lite sprejfärg i mörkblått eller mörkgrönt och piffa till dem lite :) !
 
Det blev regn, kallt och piss ute så jag improviserar gryta med kyckling, ananas, färsk chili, lite rosévin och varma koppen szechuan hot and sour-pulver. Genvägar är bra! :D Luktar jättegott!
 
Få saker lockar numera.
jag är hemma och skapligt isolerad. Känner ingen oövervinnerlig lust att fixa i trädgården, en skaplig motvilja mot att städa och eldar bara för att jag absolut måste.

Krattade lite på förmiddagen vilket bara resulterade i en blåsa i tumvecket.
Blä. Kan ingen söva mig tills detta är över?
 
Haha - du skulle SE mina............ De var både gröna och svarta :o:rofl: ! Men nu är de lite mindre missfärgade, och jag tänker att jag kanske skulle ta och köpa lite sprejfärg i mörkblått eller mörkgrönt och piffa till dem lite :) !
Har du trä eller plast-möbler?
Min undran är om man kan spraymåla plastmöbler? Har ett gäng sorgsna varelser som vi använder om vi är många, inget fel på dom förutom utseendet :o
 
20200328144612_IMG_0089.jpg

Hämtade ut ett paket med en liten häst från Unic att. :love: oklart var den ska bo, som vanligt när jag köper något. Har aldrig någon plan 🤷
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
231
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 948
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 498
Senast: Grazing
·
Relationer Hej! Undrar om någon här varit i liknande sits och som kan dela med sig av sina erfarenheter. Jag har träffat min kille snart ett år, i...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
5 432
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp