Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså jag vet att man inte får säga så här, och jag riskerar väl att bli lynchad men... Folk som tar med sina barn till jobb/skola?
Barnet springer in i receptionen stup i kvarten, leker att en stol här inne är en vulkan, är högljudd och spelar på pianot precis utanför receptionen, klättrar på räckena i trappen och jag såg att barnet klättrade på en maskin i metallverkstaden...

Vad tänker de med?
Ta bort barnet :arghh: Går inte att arbeta.

Den frågan ställde jag mig också ett antal gånger den gången jag var på vårdcentral och läkarens unge med kompis eller syskon öppnade dörren och sprang rakt in i rummet och stojade … Som tur väl var låg jag inte kvar på britsen då.

Att läkaren dessutom anklagade mig för att röka fast jag bestämt och helt sant hävdade att jag inte gjorde det (”Du luktar rök”, ja men tack för den) gjorde att det också blev mitt allra sista besök någonsin på den vårdcentralen.

Det värsta läkarbesöket ever (som jag har upplevt).
 
Den frågan ställde jag mig också ett antal gånger den gången jag var på vårdcentral och läkarens unge med kompis eller syskon öppnade dörren och sprang rakt in i rummet och stojade … Som tur väl var låg jag inte kvar på britsen då.

Att läkaren dessutom anklagade mig för att röka fast jag bestämt och helt sant hävdade att jag inte gjorde det (”Du luktar rök”, ja men tack för den) gjorde att det också blev mitt allra sista besök någonsin på den vårdcentralen.

Det värsta läkarbesöket ever (som jag har upplevt).
Lika trevligt som den unge med leriga skor som klättrade på disken där de ställde caféets mat
 
Jag måste fundera ut något roligt sätt att illustrera en övning till min myndighets idrottsförenings julkalender :confused: Min övning är biceps/lyft valfritt redskap. Gärna juligt och utomhus.
Någon snö lär jag inte kunna uppbringa men glitter kanske? Synd att jag inte fick lucka 13 för då hade jag kört luciakrona :p
Någon som har någon idé? :D
Lyft av paket? (inslagen tom låda) eller tomtesäck (ta en tvättsäck på jobbet :p)
 
85FB29D1-5A69-4597-B10C-E4A5A274E7DE.jpeg

"Matte sluta jobba"
 
Precis blivit frisläppt från gymnasiebesöket. Alla nior skulle dit och hälsa på, man fick välja två program var att kolla på. Jag och min kompis kom fram till att eftersom att ingen av oss tänker gå där väljer jag ett som hon följer med på och så tvärt om, jag valde el och hon musik. Men så hade hon fått för sig att vara sjuk idag :down:

Så nu har jag kollat på både elen som ändå kändes lite rolig, kan ha den som reserv, och musiken som säkert är rolig om man tycker om att sjunga och så men det vägrar jag så inte så intressant för mig. Jag kan möjligtvis tycka att det är lite roligt att spela piano någon gång ibland :p
Hat också gått vilse där och fick fråga en person om vägbeskrivning för att hitta ut :laugh:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tips för att reda ut hår
  • Höstföräldrar 2023
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp