Vad gör vi? Del CXLI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag måste fundera ut något roligt sätt att illustrera en övning till min myndighets idrottsförenings julkalender :confused: Min övning är biceps/lyft valfritt redskap. Gärna juligt och utomhus.
Någon snö lär jag inte kunna uppbringa men glitter kanske? Synd att jag inte fick lucka 13 för då hade jag kört luciakrona :p
Någon som har någon idé? :D
 
Jag måste fundera ut något roligt sätt att illustrera en övning till min myndighets idrottsförenings julkalender :confused: Min övning är biceps/lyft valfritt redskap. Gärna juligt och utomhus.
Någon snö lär jag inte kunna uppbringa men glitter kanske? Synd att jag inte fick lucka 13 för då hade jag kört luciakrona :p
Någon som har någon idé? :D
glöggflaskor, julgranar, pepparkaksburkar?
 
Utövar muskel-Feng Shui... jag har flyttat på det berömda/ökända ekskåpet jag hämtade i Växjö och fick Bukefalist-hjälp att lasta :heart Det var inte helt okomplicerat att flytta det på egen hand men det gick och rummet fick en mycket bättre energi :love:

Nu ska vi se om det går lika smidigt att få in barockskänken jag köpte också :angel:
 
Alltså jag vet att man inte får säga så här, och jag riskerar väl att bli lynchad men... Folk som tar med sina barn till jobb/skola?
Barnet springer in i receptionen stup i kvarten, leker att en stol här inne är en vulkan, är högljudd och spelar på pianot precis utanför receptionen, klättrar på räckena i trappen och jag såg att barnet klättrade på en maskin i metallverkstaden...

Vad tänker de med?
Ta bort barnet :arghh: Går inte att arbeta.
 
Alltså jag vet att man inte får säga så här, och jag riskerar väl att bli lynchad men... Folk som tar med sina barn till jobb/skola?
Barnet springer in i receptionen stup i kvarten, leker att en stol här inne är en vulkan, är högljudd och spelar på pianot precis utanför receptionen, klättrar på räckena i trappen och jag såg att barnet klättrade på en maskin i metallverkstaden...

Vad tänker de med?
Ta bort barnet :arghh: Går inte att arbeta.
Säg det till föräldern!
 
Alltså jag vet att man inte får säga så här, och jag riskerar väl att bli lynchad men... Folk som tar med sina barn till jobb/skola?
Barnet springer in i receptionen stup i kvarten, leker att en stol här inne är en vulkan, är högljudd och spelar på pianot precis utanför receptionen, klättrar på räckena i trappen och jag såg att barnet klättrade på en maskin i metallverkstaden...

Vad tänker de med?
Ta bort barnet :arghh: Går inte att arbeta.
Tar man med sig ungen så ska man se efter den med så den inte stör andra, annars får man stanna hemma om det inte går att lösa på annat sätt. Jag blev skitirriterade själv för några år sedan när någon hade med sig en som skrek hela tiden, jag förstår att bebisar inte är tysta och glada hela tiden, men varför i h-vete går man inte ut med ungen istället för att störa ett helt kontorslandskap flera våningar? :banghead:
 
Tog en bild haromdagen pa ett halloween decorerat hus. Bilden ar inget vidare da jag knappt stannade bilen for att ta den, men ni far halla till godo.:p

Hålla tillgodo med vad? :confused: :p

😳 Hoppsan ... :cautious: men har kommer den :p

IMG_2196.jpeg
 
Hittade inget fint garn, så åkte och shoppade lite saker jag behövde från IKEA istället. Bland annat mängder med servetter, duschhylla och ny tvättkorg.

Nu sitter jag hemma och oroar mig för en kompis som mår kasst. Haft ett oroväckande samtal med hen och nu vet jag inte vad jag ska göra..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp