Vad gör vi? Del CXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dricker förmiddagskaffe på jobbet. Imorse låg sambons utetofflor utspridda i trädgården. En lågoddsare är att det är en räv som har busat lite. Men trots att tofflorna stod utanför sovrumsfönstret och att vi hade fönstret öppet så har vi inte hört något. Och båda hundarna sussade sött och ovetandes om den nattliga gästen. :D
 
Jag har verkligen ont precis äverallt och i dag verkar min pms bestämt mig för att jag ska vara fruktansvärt ledsen och uppgiven. :cautious:

Mina humörsvängningar blir bara värre och värre, det var ju så himla bra precis när jag fixat mina p-piller :arghh: Nu är det sämre än innan jag började med p-piller (men blödningarna bättre).
Funderar på om jag borde ringa barnmorskan och se om det går att byta, eller om det är pga att jag allmänt mår sämre nu. :meh:
 
Målat lite på väggen.... jag gillar det. Jag gillade helt vitt med men detta gav lite mer liv i rummet som i övrigt är vitt med 2 fönster med mörkgrå gardiner och biljardbord i mitten...

20200924_175814.jpg
 
Fick ett plötsligt infall och skickade iväg ett mail till en "stödmail" för ett av mina större problem :nailbiting: Får se om jag får nåt svar och hur det isåfall är, jag utgår från att jag INTE kommer få nåt svar eller på sin höjd nåt i stil med "det låter obetydligt". Men nu har jag iallafall tagit ETT steg.
 
Suttit och chillat i soffan i drygt 40 min och käkar riskakor. Hade missat att vår seminariegrupp skulle ha presentation kl 13:15 och inte 09:15 som förra gången. Åkte därmed helt i onödan till högskolan (tar typ 20 min) och blev bra fundersam när jag ser att den andra gruppen sitter i salen.... nåja. Körde hem till byn och passade på att handla inför kvällsmat ikväll och hämta paket, så kanske lika bra att det blev så istället för att ta det i rusningen kl 16, men kände mig bra dum ändå... kunde ju haft sovmorgon........
 
Fick besked av CSN att de håller inne min utbetalning då skolan meddelat att jag inte studerar där. Vilket är misstag och åtgärdat av skolan, men den infon har inte CSN fått än. Jag orkar inte med detta krånglet, visserligen inga "nödvändiga" pengar just nu men om ett tag kommer de behövas :( Det skedde tidigare i veckan, och hör inte ihop med min sjukskrivning.
 
Min arbetsplats är ungefär lika oklar som denna isolerade händelse: Fick nyss en inbjudan till ett möte i dag, som började 11:00 och slutade 11:30. Klockan var 11:15 när jag fick inbjudan.
Det stod ingen information kring vad mötet gällde utan det stod bara "Lokaler". Medbjudna var ett gäng ganska random medarbetare, samt "Min coola to do lista!". Mötet hade ingen plats.
🤔 🤷‍♀️

Jag kan svara Ja, Nej, eller Kanske...
Kanske är nog rätt i den här situationen :rofl:
 
Ligger och lyssnar till när snickaren sågar sönder en vägg i mitt hus. Hade ju planerat att ligga och vila medan barnen var i skola/förskola idag men det sket sig ;p

Fick veta igår att jag kommer få leva med avfuktare och uppbrutet golv i KÖKET pga vattenläcka#2 för i år. Förra gången var det en toalett. Jag är inte sugen...
 
Försöker få ihop mina tankar igen, diskuterade gruppuppgift med gruppen inför måndagens seminarium med hela klassen om organisation och ledarskap. Skulle behöva plugga lite till tentan och så skriva min individuella uppgift men jag hittar ingen ingång att starta med. Blä.
 
Läste nyss senaste inkomna händelsen från min motpart på ARN "Alla vettiga människor förstår att hunden kan få diarré och förkylning i nya hem. Vi har massor av tacksamma ADOPTÖRER som förstår att hundar kan bli sjuka, något X inte har förmåga att förstå"

Japp, för min del kan ärendet skickas till bedömning för det tänker jag inte ens kommentera :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 073
Senast: Barbabelle
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 464
Senast: Nixehen
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 064
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 295
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp