Vad gör vi? Del CXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Näääää va göllig!!! 😭😍
Så göllig så man smäller av! Hamsterrumpor kan ju vara det gulligaste som finns. När de går/springer 😍
😅
Jag vet! Till och med när han sover är han så söt! 😍

Köpte honom för att då kan jag inte vara så destruktiv och ta överdoser titt som tätt och läggas in på sjukhuset i flera dagar.
Så Shino har ett syfte. ❤
 
Äter burgare och dricker suröl. Lite för mkt drama för min smak just nu och jag behöver få tagga ned lite.

Väldig god öl iaf, för den som liksom jag gillar det fruktiga...

52D59271-8B2F-446E-BDB1-8AEC1080E84A.jpeg
 
Undrar vart min granne "Ladd-Erik" tagit vägen. Inga följdfrågor på smeknamnet haha ;)
Han brukar smyga runt i huset och pyssla med lite grejer i hobbyrummet vägg i vägg med målarrummet men har inte sett honom på några dagar nu. Hans grejer verkar inte rört på sig i hobbyrummet heller så vettefan.
 
Köka ca 6 rödbetor (gula, vita radiga eller röda) mjuka. skär i bitar. Lägg betor och lök (i receptet står sallads- men jag tog vanlig) i en form. Smula över ett paket ädelost och häll på ett par dl grädde. In i 200 grader i en halvtimme.

Enligt receptet har man gröna linser, salladslök avocado och spenatblad till. Jag körde bara gröna linser och rödlök.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 489
Senast: Barbabelle
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 001
Senast: Nixehen
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
70 074
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
22 374
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Bra blötmat
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Föl 2023
  • Nybörjarponny!
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp