Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mitt mycket lilla djur var vaken när jag klev upp, mysigt! ❤🐭
IMG_20210417_092507_142.jpg
 
Wow, vaknade precis! Det känns som något slags rekord att inte grumla och vara vaken runt sex. Så skönt! Har ställt ut de känsligare trädgårdsblommorna (och shiban) i morgonsolen. :heart
174154276_899602684152117_8238120015985928489_n.jpg

(Jag har beställt nytt insynsskydd. Det är bara där för att hindra grannens ungar från att sticka in händerna till hundarna, även om jag tycker att de kunde förtjäna eventuella konsekvenser ibland. :cautious::angel: )
 
Wow, vaknade precis! Det känns som något slags rekord att inte grumla och vara vaken runt sex. Så skönt! Har ställt ut de känsligare trädgårdsblommorna (och shiban) i morgonsolen. :heart
174154276_899602684152117_8238120015985928489_n.jpg

(Jag har beställt nytt insynsskydd. Det är bara där för att hindra grannens ungar från att sticka in händerna till hundarna, även om jag tycker att de kunde förtjäna eventuella konsekvenser ibland. :cautious::angel: )
Så mysigt det ser ut :love: Konsekvenser är ju hur barn lär sig, kör på att de förtjänar det om de sticker in händerna :devil::angel:
 
Äter glass och lyssnar på hur killen jag träffar håller på med symaskinen. Han har fått för sig att han ska sy en ryggsäck, så tja, nu håller han på för fullt i köket. Hoppas att han blir duktig på det så att han kan sy lite saker till mig också :p
 
Alltså....Swiffer-moppen BÅDE torr och våt..... :love:

Jag trodde inte att jag skulle gilla våtvarianten, men efter att upplevt hur smidigt det var att våtmoppa med den, så behöver jag också våttrasorna (japp, vet att det är både billigare och miljövänligare att köra på vanlig mopp och skurspann, men i sådana fall blir det ALDRIG av... Jag tror att jag våtmoppade senast i december....)
 
Började dagen idag med att riva bort kakel och gips på väggarna i badrummet. Nu är lunch och kaffe i solen på altanen intagen och jag ska byta om till ridkläder :) Ungarna stack till kompisarna längst in på grusvägen och maken ska följa med mig och köra shettisen medan jag rider:) Grillpremiär senare i em och ikväll vankas bäverjakt för hela familjen. Bra lördag med underbart väder!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
584
Senast: Ramona
·
Katthälsa Hejsan alla! Min katt var ute igår i ca 4 år och när jag släppte ut henne så hade hon halsband på sig men när hon kom tillbak så var...
Svar
13
· Visningar
531
Senast: Bapelsin
·
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
1 025
Senast: tott
·
Övr. Katt Jag ska åka tåg med katten ca 24 timmar, fyra byten totalt. Någon som gjort det tidigare? Hur löser man det med låda? Katten är van vid...
Svar
3
· Visningar
332
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • Bildtråden
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp