Vad gör vi? Del CXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
E9477258-2D5A-4500-A56D-566D7586E619.jpeg

Tuff kväll :D
 
Det känns väldigt märkligt, men jag vet ju att min terriertant inte kommer att finnas med mig för alltid... så jag har börjat peta runt lite i kattvärlden. Tanken är att en oriental ska få hålla shiban sällskap när den dagen kommer och jag antar att det är något år i kö som gäller om man vill ha unge från en vettig uppfödare.... men oj så jobbigt det är, både emotionellt och att sätta sig in i hela kattköret. 😅
På plussidan får jag fler söta kattbilder i FB-flödet nu.
 
Har varit så jäkla slut idag. Sov jättedåligt och tydligen har Vovvi också gjort det iom mig. Så hon har vandrat runt som en vålnad och stod i köket och glodde på sambon som gjorde mat.
"Måste du stå där som ett rundningsmärke ditt skumögda elände?" pep han med pipröst till den trötta varelsen.
Sen när klockan blev 22 typ började hon ställa sig längst bort i vardagsrummet mot vägen upp till sovrummet. Till slut somnade hon sittande med huvudet hägande. Inte lätt att inte ens bestämma när man vill lägga sig. Lille pyret! :heart

Imorgon har jag sovmorgon. Så jäkla nice och efterlängtat!
 
Det känns väldigt märkligt, men jag vet ju att min terriertant inte kommer att finnas med mig för alltid... så jag har börjat peta runt lite i kattvärlden. Tanken är att en oriental ska få hålla shiban sällskap när den dagen kommer och jag antar att det är något år i kö som gäller om man vill ha unge från en vettig uppfödare.... men oj så jobbigt det är, både emotionellt och att sätta sig in i hela kattköret. 😅
På plussidan får jag fler söta kattbilder i FB-flödet nu.

Welcome to the Light Side of the Force
 
Welcome to the Light Side of the Force
Jag har egentligen haft katt innan jag hade hund och har alltid velat ha katt i huset, men tanten är rädd för dem och hon kommer först. :heart Shiban däremot har gärna en egen kattonge säger hon, så det börjar vara dags att snoka runt lite. Jag tycker att det är Jättesvårt dock, har ingen koll och ingen aning om någonting. :arghh:
Meeen tydligen ska det finnas en dam inte jättelångt härifrån som har siameser och orientaler, jag kan ju börja där om hon inte är helt stollig. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
581
Senast: Ramona
·
Katthälsa Hejsan alla! Min katt var ute igår i ca 4 år och när jag släppte ut henne så hade hon halsband på sig men när hon kom tillbak så var...
Svar
13
· Visningar
488
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
1 025
Senast: tott
·
Övr. Katt Jag ska åka tåg med katten ca 24 timmar, fyra byten totalt. Någon som gjort det tidigare? Hur löser man det med låda? Katten är van vid...
Svar
3
· Visningar
327
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp