Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis hemkommen efter att ha kombinerat hundpromenad med lite stallfix. Träffade stallägaren som sa att det fungerar så bra med mig som hyresgäst där :love:.

Ligger bredvid sovande son nu och oroar mig över ponnyn. Han tappar i vikt och tappar höbollar när han äter.... veterinär kommer på måndag.
Vill ha kvar min älskling länge.
 
Alltså nörd-snickaren. Han har hittat dessa detaljer på mitt hus och ska göra denna stuckatur till taklist:
 

Bifogade filer

  • 6333F17B-1BF8-4D9A-9462-B69ADE1263F4.jpeg
    6333F17B-1BF8-4D9A-9462-B69ADE1263F4.jpeg
    622,6 KB · Visningar: 49
Har varit på fiskauktion och fyndat 4 röda ancistriusmalar. Men vi åkte efter en timme, var så varmt, trångt och mycket folk och sedan bebis med också. Misstänker att jag fick mens mitt i alltihop också vilket jag absolut inte var beredd på, så ingenting med förutom minis blöjor typ. Yay. Vi tänkte åka till Nora och köpa glass nu så jag hoppas att jag kan hitta en toalett där, får väl lösa det med att sno en blöja av mini så länge. Bättre än inget :p
 
Mormor somnade in strax innan midnatt :cry:

Alltså på samma dag som morfar, skillnaden var att morfar somnade in mitt på dagen och mormor bara några minuter innan midnatt. Detta kan verkligen inte vara slumpen.

Mitt liv känns kaos och helt upp och ner. Jag orkar inte med skolan just nu, orkar inte med något just nu. Men har en stor inlämning på måndag, det enda som finns i mitt huvud är mormor och inlämningen :cry:
 
Mormor somnade in strax innan midnatt :cry:

Alltså på samma dag som morfar, skillnaden var att morfar somnade in mitt på dagen och mormor bara några minuter innan midnatt. Detta kan verkligen inte vara slumpen.

Mitt liv känns kaos och helt upp och ner. Jag orkar inte med skolan just nu, orkar inte med något just nu. Men har en stor inlämning på måndag, det enda som finns i mitt huvud är mormor och inlämningen :cry:
Stor kram och beklagar sorgen
Du får garanterat uppskov med inlämningen
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
16 17 18
Svar
351
· Visningar
12 799
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 332
Senast: Sassy
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
405
Senast: astronaut
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 691
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp