Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Båda. Jag hade valt den vänstra med olika blommor i första hand.

Tänkte också att bägge är fina. Köpte bägge plus denna:

28797


Älskar mönstret på denna ovan men spårade totalt mot allt omkring. Min kompis älskade kombon, jag blev typ illamående. Och då är jag ändå inte direkt minimalistiskt lagd :angel:
 
Åska några mil bort. Regn, ja tack, men kan hoppa åskan.. Nojjar att det ska bli skogsbränder.. det är så förbannat torrt nu.
Inget fredagsvin för mig, för nojjig för det..
Usch, åska är inget man vill höra nu i torkan. Förstår att du är nojjig!

Det känns lite udda att bo i Sverige och önska regn O_o Världen är uppochner 🙃
 
Är på väg till sjukhuset, träffar förmodligen mormor för sista gången idag, innan hon somnar in :cry::cry::cry:

Jag kan inte sluta gråta, det bara fortsätter komma tårar hela tiden och jag är inte på bra humör. Är dessutom väldigt ostabil just nu, så är det dags för henne att somna in nu så passar det verkligen inte (det passar ju så klart aldrig, men det finns tillfälen när det passar sämre sas) :cry:

*stor kram*

Det är en vidrig situation så se till att du är snäll med dig själv också :heart
 
Är på fortsatt allmänt dåligt humör.

Tanken var att jag och några kompisar skulle fira en annan kompis på onsdag, eftersom hon fyller år i veckan.

Nu när det börjades skriva i våran grupp igen och alla tydligen väntade på att jag skulle svara så valde jag att vara helt öppen med hur det ligger till med mormor. Skrev att det inte längre handlar om månader eller år, utan snarare dagar/timmar och vi har fri besökstid så jag vill gärna sitta där så mycket jag kan.

Hon som fyller år sa att hon förstår och är okej med det, men så svarar en annan person att jag minsann inte är snäll utan otrevlig som inte vill fira mina kompisars födelsedagar. Ehh?? Det var ju INTE det det handlade om. Det handlar om att jag vill tillbringa så mycket tid som möjligt med min mormor innan hon dör, inte att jag inte vill fira min kompis. Det gör jag JÄTTEGÄRNA, men måste jag välja på att eventuellt få träffa min mormor för sista gången eller fira en kompis så prioriterar jag faktiskt mormor, för min kompis kommer ju fylla år fler gånger och jag kan alltid fira henne en annan dag!

Ville egentligen inte få ut något av detta, förmodligen bara skriva ut lite känslor. Känner mig bara helt tom och ledsen just nu. Orkar inte diskutera/argumentera med någon. Orkar knappt tänka.
 
Det låter som en redigt sjuk person @godisklubba Du ska inte ens behöva motivera ditt beslut!
Vet lite hur du känner det, jag har tappat många nära och suttit vid många dödsbäddar senaste 10 åren. Min pappas var dock värst, om man nu ska "gradera" vilket känns lite bakvänt. Han var ung och ville verkligen leva. Samtidigt så kämpade min älskade tantkompis in i det sista. Döden är aldrig lätt att hantera, oavsett ålder.
Kram på dig! :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
14 15 16
Svar
307
· Visningar
10 672
Senast: Nixehen
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 457
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 372
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 364

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hundrädda
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp