Bukefalos 28 år!

Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hund ligger utslagen bredvid skrivbordet och jag slösurfar i väntan på att sambon ska bli redo för att åka och handla :). Ska köpa grillkorv och mjukost och träna järnet med voffi inför utställningen på söndag. :p Funderar på att lägga ihop två bitar korv med mjukost emellan som extra åtråvärd specialare :rofl:
 
Bordell-gardinerna är på plats! Sitter i soffan och njuter av den bordelliga stämningen hähä

Visa bifogad fil 29473
Snyggt! Reagerar lite på valet av ordet bordell. Tänker mig en bordell som mörkt med punktbelysning, neonlampor och smutsigt. Och absolut ingen utsikt eftersom persienner och tunga gardiner alltid är fördragna.
Men du ser ju ut att både ha stil och städat. Kanske är en lyxbordell :D
 
Men alltså googlar på frisyrer inspiration och får upp denna som förslag :rofl:

58663C3F-0708-4209-A7DA-81A4777B64B6.jpeg

Edit: kör nog på fläta iaf :cool:
 
Hund ligger utslagen bredvid skrivbordet och jag slösurfar i väntan på att sambon ska bli redo för att åka och handla :). Ska köpa grillkorv och mjukost och träna järnet med voffi inför utställningen på söndag. :p Funderar på att lägga ihop två bitar korv med mjukost emellan som extra åtråvärd specialare :rofl:

När jag läste grillkorv och mjukost tänkte jag fy vad äcklig kombo. Men insåg sen att inte du skulle mumsa i dig det. 😂
 
Alltså när saker tar sån tiiiiid. Datorn håller på att uppdatera nånting och borde vara klar men nehej och inte hjälper det heller att envist försöka trycka in knappar heller.
Känner frustrationen sakteliga krypa inpå.... andas!
Lite bättre uppkoppling (peppar peppar ta i trä och klappa katten) iaf när allt väl funkar än som det var på 90-talet får liksom trösta mig med det

Jag hatar när den säger ”färdig om 20 min” och man efter 3 timmar bara vill vråla ”Sluta ljuuug för miiig!”
 
Snyggt! Reagerar lite på valet av ordet bordell. Tänker mig en bordell som mörkt med punktbelysning, neonlampor och smutsigt. Och absolut ingen utsikt eftersom persienner och tunga gardiner alltid är fördragna.
Men du ser ju ut att både ha stil och städat. Kanske är en lyxbordell :D

Tänker mig stilmässigt en art deco-bordell! :D Eller för all del en dekadent bohemisk rödvinskvart med 20-tals vibe ;)
 
Sov middag i redig pensionärstil. La mig till och med i sängen under täcket. Vaknade med ett ryck och insåg att jag hade 30 min på mig att ta mig till middagen. Nu på väg! Min kompis fick en bjudmiddag på Miss Clara ikväll och hon samlade ganska lätt ihop ett villigt gäng.
 
Har gjort tårtbottnar till den stora jordgubb- och marängtårtan vi ska ha i morgon. Nu städar vi övervåningen så får vi ta undervåningen i morgon. Är iallafall ihopplockat så det bara är att damma och ta golven. Nackdel med stort hus, jobbigt att städa hela på en gång 😅
 
Har nu fått trimma alla tassar utan stora protester från Bailey (lite tassryck men det är stora framsteg). Helt otroligt vad lite baconost kan göra 😂. Nu är den stora frågan om jag vågar mig på kloklipp också eller om jag ska ta det långsamt och börja med hantering och trim.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
16 836
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
5 449
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
5 149
Senast: Sassy
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
513
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Tungband
  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp