Bukefalos 28 år!

Vad GÖR vi? Del XCIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Allmänt tips:

Försök inte stämma träff för ett grupparbete om ni är 6 personer, varav en ignorerar alla sms, samtal och allt vad det nu heter (har gjort sen kl 13) och där två andra tjabblar om portkod behövs eller ej i lägenhetshus... det är ju relativt irrelevant i sammanhanget, och gör att alla andra som försöker hålla sig till ämnet... tappar bort sig.

(Japp, vi har en grupp där vi skriver, men personen som inte svarar har vi även försökt få tag på på andra sätt utanför den gruppen)

Vi har inte ens haft tillgång till uppgiften 12 timmar, och jag är redan så hiskeligt trött på den. Har lust att bara skita i den... :meh:

Sorry för negativitet, är inte på något positivt humör just nu...
 
I väntan på att tvätten ska torka så sitter jag och pillar lite med mina spellistor på spotify. Kom på ganska snabbt att jag mest behöver lägga in mer musik av System of a down för att allt ska bli perfekt :p
 
Allmänt tips:

Försök inte stämma träff för ett grupparbete om ni är 6 personer, varav en ignorerar alla sms, samtal och allt vad det nu heter (har gjort sen kl 13) och där två andra tjabblar om portkod behövs eller ej i lägenhetshus... det är ju relativt irrelevant i sammanhanget, och gör att alla andra som försöker hålla sig till ämnet... tappar bort sig.

(Japp, vi har en grupp där vi skriver, men personen som inte svarar har vi även försökt få tag på på andra sätt utanför den gruppen)

Vi har inte ens haft tillgång till uppgiften 12 timmar, och jag är redan så hiskeligt trött på den. Har lust att bara skita i den... :meh:

Sorry för negativitet, är inte på något positivt humör just nu...

Grupparbete är :devil: påfund. Jag absolut HATADE det under universitetstiden.

Numera är jag chef (typ) så alla ska göra som jag säger :sneaky: :devil: :D
 
Sitter på ett litet hotell i Belgrad. Äter frukost och bara slappar
 

Bifogade filer

  • 15575567613811351008655458706356.jpg
    15575567613811351008655458706356.jpg
    327,6 KB · Visningar: 15
Väntar på att tvättmaskinens snabbprogram ska gå färdigt, så att jag kan hänga ut en del snabbtvättade sommarkläder på tork i solskenet :) De var ju rena när jag packade undan dem i höstas såklart, men det känns ändå fräschare att ge dem en snabbtvätt innan de ska användas igen efter att ha legat nerpackade.

Sen ska jag nog pyssla i trädgården, evt kapa ner några småaspar i dungen nedanför logen och förhoppningsvis har landet torkat upp så att det inte bara är gegg, för då kan jag påbörja lite pyssel där också i helgen.
 
Ditt jobb låter verkligen så spännande och roligt! Och nu låter det ännu bättre, när du säger att du slipper grupparbeten för att alla ska göra som du säger :D :p

Mitt jobb är spännande och roligt... men det är verkligen inte för alla. Dock finns det så mycket olika saker man kan jobba med som geolog, prospektering är bara en del (om än väldigt viktig).

Ska man jobba som jag gör bör man minst ha en liten adrenalinknarkare inom sig iaf... :angel: :D
 
Måste snart åka och hämta nästa kund. Känner mig väldigt omotiverad. Började jobba 06.00 och sista körningen är 19.00
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
17 18 19
Svar
373
· Visningar
13 845
Senast: Scata
·
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 531
Senast: Sassy
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
433
Senast: astronaut
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 849
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp