Vad gör vi? Del XLV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tittar på nya säsongen av The Crown. Någon annan som börjat kolla? :banana: Läste någon stans att vissa tycker att Netflix borde visa en disclaimer före som förtydligar att det är en fiktiv berättelse, men att de vägrar. Så intressant alltihop.
Inte ännu! Jag har inte skaffat Netflix ännu (igen). Tänkte först att det ska komma in lite mer true Crime där innan jag skaffar det igen.
 
Jag har börjat gilla torsdagskvällar rätt mycket... :) Visst, jag ska fortfarande kliva upp 5:30 imorgon, men då stiger jag upp till FREDAG :) !! För mig är torsdagar mer av en lillelördag än vad onsdagar är.... Nu väntar jag på kyckling, pommes och sås.... :d Hela huset luktar barfotaboots på tork - men vad gör väl det.... :D
Torsdag är nästan lika mycket favoritdag som fredag och lördag hos mig! Då har man ju liksom allt det härliga, inklusive fredagskänslan, framför sig 😃
 
Äter risgrynsgröt och vilar rösten efter att ha babblat med först maken i telefon i 45 minuter, och sedan på Facetime med en kompis i 1,5 timmar. Himla mysigt alltihop men nu har jag lite huvudvärk minsann! Hoppas att vatten och nämnda risgrynsgröt ska råda bot på detta :d Imorgon har jag en himla härlig fredag framför mig - främst för att det inte händer särskilt mycket alls - och jag är redan pepp!
 
Har gosat katt. Samt slagits med katt, hon lät som om hon blivit besatt av djävulen när jag skulle ta bort ludd som fastnat i hennes öga 🙄

Dessutom. När katten satt och tittade på sig själv i spegeln (som alla kattet gör?) Fick jag för mig att trycka bak öronen litegrann. Då blev det ju en annan katt i spegeln :eek: måste morra och fräsa på den där.
Jag började då trycka ner och släppa öronen fort, så de liksom fladdrade. Katten fick tefatsögon och sprang runt spegeln och väggen för att se vad det var för en konstig varelse med fladderöron :rofl::love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Konstigt att ingen startat en tråd? Jag började kolla andra timmen så har missat de första, får se reprisen i helgen. Tänkte inte göra...
2 3
Svar
52
· Visningar
2 770
Senast: Lingon
·
Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
10 11 12
Svar
225
· Visningar
15 492
Senast: Ajda
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
107 466
Senast: Marita73
·
Svar
528
· Visningar
28 193

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Löss
  • Fjordingtråden

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp