Vad gör vi nu då? del LXXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Inatt hade jag en till helmysko dröm. Hade helt plötsligt fött barn :o Tror att min KK var pappan :cautious: Hade vissa problem med att författa ett meddelande för att berätta om det roliga eventet, det var liksom problematiskt att välja mellan WhatsApp eller messenger. Vart vill han ha nyheten liksom? Jag hade ju inte precis sett gravid ut, eller haft några andra symptom innan den dök upp.

Bäbisen var också gömd, så ingen annan skulle få veta liksom. Tur att den var tyst och stillsam, bara det att jag liksom hade glömt bort var jag stoppat undan den.

Idag: känns som att jag har tappat bort min bäbis :o:rofl::rofl::rofl:
 
Har vaknat. Mår lite bättre förutom den jädra förkylningen
Ska läsa lite innan det är dags för frukost.
Idag ska jag fortsätta med att sortera ut böcker och röja lite i mitt sovrum
 
Inatt hade jag en till helmysko dröm. Hade helt plötsligt fött barn :o Tror att min KK var pappan :cautious: Hade vissa problem med att författa ett meddelande för att berätta om det roliga eventet, det var liksom problematiskt att välja mellan WhatsApp eller messenger. Vart vill han ha nyheten liksom? Jag hade ju inte precis sett gravid ut, eller haft några andra symptom innan den dök upp.

Bäbisen var också gömd, så ingen annan skulle få veta liksom. Tur att den var tyst och stillsam, bara det att jag liksom hade glömt bort var jag stoppat undan den.

Idag: känns som att jag har tappat bort min bäbis :o:rofl::rofl::rofl:
Sådär ser typ varenda natt ut för mig. Som gravid drömmer jag oerhört mycket och jäkligt konstiga saker! Det värsta är när jag vaknar och fortfarande är upprörd eller kränkt av något i en dröm :mad: Fast härom natten hade jag en tiger. Han skulle bo i min garderob. Det var trevligt.
 
Tjoho, jag har en hästtransport! Eller ja, det är exakt samma släp som jag haft de senaste fem åren men nu står det äntligen på mig. Exet skrev över den igår kväll. Vet inte varför den varit skriven på på honom överhuvudtaget.. Men nu är den min!

Nu är det hög tid att gå ut i vardagsrummet och kolla vad sjutton den lilla katten håller på med.
 
Försöker morna mig. Går sådär. Minstingen har legat och hostat och snörvlat inatt (på mig i vanlig ordning). Dessutom har jag sjukt ont i halsen :cautious: jättebra när dottern ska opereras på tisdag :arghh:
 
Fodrat och släppt ut hästar, kört igång en maskin tvätt och ligger i sängen igen. Behöver handla frukost, men slöfockarna på affären öppnar inte förrän nio :mad:
Täänkte nog baka bröd idag, var länge sedan och köpebröd är inte lika gott. Eller nyttigt. Utöver grymt dyrt! (Glutenfritt)
Brände ur mig massa stress igår, vaknade pigg idag. Hade jag aldrig trott skulle händagen efter att jag gick in i väggen med dunder och brak, men livet på andra sidan blev bättre än någonsin :heart
 
Drömt massa konstigt i natt. Borde anat det skulle bli så när jag, då jag somnade igår kväll, liksom märkte hur jag hamnade i dvala och i nåt tillstånd av vaken/sovande samtidigt.
Hela sängen är kall nu efter allt jag svettats :wtf:. Blir till att bädda rent idag.
 
Jaha vad ska ni alla göra idag då? Såhär dan före nyårsafton :)!

Jag ska ut nu nu har nog fröken ätit färdigt. Sen ska jag bara träna två hästar till idag annars har jag inget direkt inplanerat. Ser ut att bli fint väder för en gång skull.
 
Jaha vad ska ni alla göra idag då? Såhär dan före nyårsafton :)!

Jag ska ut nu nu har nog fröken ätit färdigt. Sen ska jag bara träna två hästar till idag annars har jag inget direkt inplanerat. Ser ut att bli fint väder för en gång skull.
Ska ta det lugnt hoppas jag. Är inne på femte förkylningsdagen så mina aktiva mellandagar blev inte så aktiva. Vi ska ha gäster imorgon om jag är frisk så borde väl förbereda något. Kanske lite frisk luft och dagsljus. Film vore mysigt. Har sett ganska mycket barnfilm redan spela så kanske något för medelåldern?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
62 333
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
746
Senast: Amha
·
Hemmet Vi kommer att flytta inom en inte alltför avlägsen framtid och funderar på att söka oss upp till ungefär 40 mil från där vi bor nu. Ni...
Svar
15
· Visningar
756
Senast: Pilot
·
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
50 51 52
Svar
1 025
· Visningar
29 633

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp