Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Suckar över folk som alltid ska dra in invandringen i allting. Nu är det visst orsak till alla bränder också :banghead::meh: Och för att det finns gropar i vägarna. "Allt var bättre förr"
Suck.
 
Suckar över folk som alltid ska dra in invandringen i allting. Nu är det visst orsak till alla bränder också :banghead::meh: Och för att det finns gropar i vägarna. "Allt var bättre förr"
Suck.
Nä, allt var inte bättre förr, kvinnor hade ingen rösträtt å massa annat. Men det har de väl redan glömt bort. 🙄
 
Suckar över folk som alltid ska dra in invandringen i allting. Nu är det visst orsak till alla bränder också :banghead::meh: Och för att det finns gropar i vägarna. "Allt var bättre förr"
Suck.
Jomen, groparna i vägen beror på nykomlingar. När min granne bodde ensam längst in på vägen så var det inga gropar. Nu är det gropar - för det har byggts 3 hus till därinne....
 
Jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag beställde en bokhylla i massiv mässing och marmor. På postutlämningen behövdes två killar för att lyfta upp lådan till scannern. Killen på posten mätte mig med blicken och såg skeptisk ut. Jag övervägde för ett par sekunder att ringa en muskulös vän av det manliga könet men blev sen full i fan. Har nu iklädd långklänning och högklackat lyckats ta mig hela vägen hem :rofl:
 
Jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag beställde en bokhylla i massiv mässing och marmor. På postutlämningen behövdes två killar för att lyfta upp lådan till scannern. Killen på posten mätte mig med blicken och såg skeptisk ut. Jag övervägde för ett par sekunder att ringa en muskulös vän av det manliga könet men blev sen full i fan. Har nu iklädd långklänning och högklackat lyckats ta mig hela vägen hem :rofl:

You GO girl! :heart :banana:
 
You GO girl! :heartbanana:

:heart

Tar ett glas sherry, svalkar mig med lite glass och njuter av denna utsikt från fönstret. Så vackert ljus ikväll!

D22BEB44-1634-4730-9AED-5784289568C5.jpeg
 
Gamla tiders socialtjänst (eh, icke-existerande), forna tiders sjukvård. Dito skola. Etc.

Exemplen är många. Nä. Jag vill inte ha tillbaka "förr".
Varför måste alla dra upp förhållanden som var för 100 år sedan när dom ska försvara dagens politik?
Varför inte bara gå säg 25-30 år bakåt i tiden?
 
Jag vet inte riktigt hur jag tänkte när jag beställde en bokhylla i massiv mässing och marmor. På postutlämningen behövdes två killar för att lyfta upp lådan till scannern. Killen på posten mätte mig med blicken och såg skeptisk ut. Jag övervägde för ett par sekunder att ringa en muskulös vän av det manliga könet men blev sen full i fan. Har nu iklädd långklänning och högklackat lyckats ta mig hela vägen hem :rofl:

Haha! Igenkänningsfaktorn ang shopping känns hög.
Sjukt skönt dock att sambons enda reaktion brukar vara ”skönt att jag inte är ensam” när jag impulsshoppar.
YOLO och adhd är grejen!
 
Vi har båda fått varsitt eget space här i huset. Idag har jag hunnit möblera mitt, som var sista att fixa. Har puttat runt möbler och provat och bökat i 30 graders värme. Sambon var givetvis klar med sitt för länge sedan.
Ville få klart iom gäster i helgen.
Så hästen fick en till dags vila. Nu har vi just kommit in från en mysig middag i solnedgången. Älskar det här stället. Vilket jag nog redan sagt. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 717
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 064
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 406
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 167

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp