Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Katterna har klivit in genom den öppna altandörren och ligger bredvid mig på kontoret och tokspinner. Temperaturen har sjunkit till 19 grader.

Kan det vara sant att det verkligen ska komma regn inatt? De där två gentlemännen har inte visat någon större lust att vara inne på länge
Jag håller tummarna.
 
Nyss hemkommen efter 4 riktigt härliga timmar på sjön. Vissa saker var faktiskt bättre förr, såsom fartygen...

37420826_10155717379574537_5144804091083358208_n.jpg
 
Suttit inne stor del av dagen på kontoret. Även följt nyheterna extra mycket idag. Mycket oroväckande utveckling. Vill ändå ge en stor eloge till alla som kämpar med alla bränder :bow:
Borde vara glad då jag fick igenom en affär som tagit tid. Känner mig ändå märkligt irriterad sådär allmänt.
Sovit dåligt på nätterna och har inte så bra aptit. Fast nu på kvällen har jag ätit lite mer. Tycker inte att det varit såhär tidigare somrar utan då har det varit skönt med sol och värme. Nu känns det bara tryckande och jobbigt.
Min morbror lovade mig regn i morgon så jag hoppas verkligen att han håller sitt löfte!
 
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Det låtg en gammal tråd nere på sidan och jag bläddrade igenom den.

Återfann den här episka beskrivningen av mig
Å du är liksom världens sötaste lilla tant som man bara vill krama för du ser snäll och söt ut

Undrar fortfarande vem den användaren trodde jag var. :D :D För hen hade tagit rejält fel. Men på vem?
 
JUST nu känner jag mest bara: SKJUT MIG

35AF369E-6DAE-40B2-BFCF-9A9535649169.jpeg


Finns inte en chans i helvetet att jag kommer släpa tillbaka dessa och returnera. De väger liksom bly.. Har mailat företaget bilden och hoppas att det räcker.

:banghead:
 
Fast tappar man den rakt ner kan det nog spricka ändå. Utan skada på kartongen. Det är ju om den kantstötes som det ser skadat ut.

Ja sant! Möjligt att ngt sånt hänt. De är ju liksom spruckna rakt igenom ingen nagg eller så.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 717
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 064
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 405
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 165

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp