Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi har haft 26 grader och frusit lite idag. Skön känsla!
Vi hade bebis-besök idag, sambons första barnbarn. Det var det mest fascinerande Vovvi sett. Undrar om hon aldrig sett en bebis. Hon var helt fixerad och glodde utan att blinka i 3 h. :laugh:
Jag hade inte sett bebisen än. Så det var kul att träffa honom. Sötplutt!❤️
 
Satt upp en rimlig kom-ihåg-lapp på ytterdörren :p

2C27F882-E97F-4ADA-822F-A03DB5844BF8.jpeg
 
Vi (Maken, men jag tar at mig av aran for att jag till hans irritation satt dar och hejade pa :p) har nu spettat ner i betong lagrat (lera) och planterat tva rotknolar rabarber som jag fick i gar. Nu behover jag bara ha angst over om det blev ratt sorts jord, for mycket/lite sol, for mycket/lite godsel och det borjar jag med till en stor skal rabarber kram pa kompisens sista rabarber. :d Det ar verkligen gudomligt gott.
 
Barnfamiljer på flygplatser alltså. Är ju värre än barnfamiljer rent allmänt. Får typ huvudvärk och känner inre stress bara av att vara i närheten. Undra då hur de själva mår? Eller så kanske de är liksom immuna?
 
Nya katten är så söt (och jätteduktig med låda osv) :) ! Idag lät jag honom komma ut en stund från rummet han bor i. EN meter gick han ifrån mig. Sedan kom han tillbaks och KASTADE sig upp i mitt knä: "Rädda mig, mamma!!" Jag känner mig som värsta ankmamman :rofl:, men det är ju mysigt att han redan har fäst sig vid mig....:heart
 
Råkade hamna på jobbet... Det gör visserligen att jag kan ta ytterligare 3 dagar nästa vecka :D

Sitter här och försöker sammanställa lite offerter OCH skicka in fakturor för mina försäkringar. Något ska jag ha tillbaks på alla dessa veterinärfakturor som gått till hästen. Har 2 kvar att betala på tot 12 000,-
2018 året som hittills varit mitt dyraste år någonsin
 
Herreguuuud har lagt typ 2000 på civila kläder till mig själv :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Men jag har fått en jäkla massa kul å andra sidan! och jag har stort behov av det. Som vanligt handlar jag sånt på tradera, vi pratar ju inte ridkläder :angel:
Hittade några tröjor, en klänning och kavajer från kriss som jag älskar. Plus en hel del annat, som en ralph lauren klänning :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 738
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 079
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 442
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 240

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp