Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gahh sitter på kontoret idag och tycker de är så tråkigt. Jag som polerar 2 bilar per dag. nu har ju min kollega kommit tillbaka och för lite jobb på jobbet idag.
 
Klass 2 varning nu för mitt område (för höga temperaturer) känns sådär. Visst är det skönt för semesterfirarna men nu får det gärna regna resten av sommaren.
 
Det tog ett antal timmar på Slöjd-detaljer och så när jag bestämt mig för vad jag skulle ha så fanns inte en av de två ramlister jag skulle ha i lager. Äsch liksom.
 
Hahaha good luck :sneaky::D

Jag har varit på friskvårdskurs med vovven och fått massor med nyttiga övningar och tips (och shoppat en stor balansboll :angel:).

Tater Tot ar inte alls besvarlig. Nagra fa tillsagelser att inte ga fram under ett par dagar och han kommer att ha fattat laget. :cool: Nar det viktigaste i varlden ar att gora som mamma vill sa ...:angel:

Princess Diva, som forsoker lansa tomat plantan sa fort jag tittar bort, ar en helt annan historia.:cautious:
 
Har sovit lite på sängen. Ätit middag.
Ska snart byta vattnet hos yngel och mata fiskar
En sval dag idag, bara 27 nu...
 
Jag är trött och grinig och väntar på min pizza.
Ena barnet i en barnfamilj är på samma humör.

Jag vill också skrika, gap och tokgråta....
Tror inte jag skulle gå min pizza då bara.
 
Skulle vara duktig och ha sönder ett nattduksbord , de är bara de där var ju sprik med i träet. och vem trampar på spiket som stod rakt upp jo jag.
 
Han är Malle eller hur?
Belgare är smarta (häls. fd Tervägare) ;)

Yep och pa Mallars vis haller han sig nara och ar oerhort lyhord. :D
Odagan ar en rottis som inte last "breed description" och ar synnerligen sjalvstandig.:cautious: Fast pa rottisars vis anser hon att det ar vackert att vara fet och gor vad hon kan, Det vill saga ater allt i sin vag vare sig det ar atligt eller ej,:meh: for att atgarda problemet att hon inte far tillrackligt med mat for att bli sa dar vackert fet.:angel:
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 738
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 078
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 427
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 229

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Svarstid kvarka?
  • Ridskoleryttare
  • Lön - hovslagare??

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp