Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Slänger in nattens stora jobbhändelse.
(Nej, jag har inget med beslutet att göra).
  • Från fredag 13 juli är pendeltågens stationer Stockholm City och Stockholm Odenplan stängda. Stationernas rulltrappor kan inte köras på ett för resenärerna säkert sätt. Av utrymningsskäl får stationerna inte användas utan rulltrappor.
Pendeltågen kör förbi stationerna utan att stanna. Resenärer kan stiga av vid Stockholm Södra och Solna station
På sl.se finns information om alternativa resvägar.

Kanske kan ni sprida det vidare och hjälpa någon att slippa upptäcka det när de kommer till sin station och de kunnat välja alternativ resväg redan hemifrån.
 
Tror att jag tar ett par timmar ledigt i eftermiddag och går hem lite tidigare...... :up:

Vi skulle enligt prognos fått några millimeter regn i eftermiddag - det har plockats bort IGEN.... :(
 
Jag sökte ett jobb i juni. Enhetschefen för det jobbet gick pånsemester i samma veva som alla ansökningarna skulle vara inne.
Jag pratade med honom och kunde förvänta min en eventuell intervju någonstans i slutet på juli.

När räknas det som slutet på juli? Detta är ett jobb jag verkligen vill ha! :p
 
Jag sökte ett jobb i juni. Enhetschefen för det jobbet gick pånsemester i samma veva som alla ansökningarna skulle vara inne.
Jag pratade med honom och kunde förvänta min en eventuell intervju någonstans i slutet på juli.

När räknas det som slutet på juli? Detta är ett jobb jag verkligen vill ha! :p
vi är ju nästan i mitten på juli så lite till lär du nog få vänta ;) Hoppas du får det! :bump:
 
Slänger in nattens stora jobbhändelse.
(Nej, jag har inget med beslutet att göra).
  • Från fredag 13 juli är pendeltågens stationer Stockholm City och Stockholm Odenplan stängda. Stationernas rulltrappor kan inte köras på ett för resenärerna säkert sätt. Av utrymningsskäl får stationerna inte användas utan rulltrappor.
Pendeltågen kör förbi stationerna utan att stanna. Resenärer kan stiga av vid Stockholm Södra och Solna station
På sl.se finns information om alternativa resvägar.

Kanske kan ni sprida det vidare och hjälpa någon att slippa upptäcka det när de kommer till sin station och de kunnat välja alternativ resväg redan hemifrån.
Hur länge? Alla får nu gå av vid södra station och bussar som går direkt från stationen till centralen eller hur har ni löst det?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 883
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 158
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 558
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 468

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp