Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del XCII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har beslutsångest. Jag hittade en soffa och två fåtöljer på Blocket men de finns nästan 1½ timme bort. Ska jag orka åka så långt för att hämta? Och får jag in dem i huset? Via verandan är kortaste och rakaste vägen in, men altandörren är smal. Via ytterdörren går det nog inte alls då man måste gå i vinkel där. Någon bärhjälp har jag inte heller.
 
Mina grannar snor min katt hela tiden, de lockar in henne till sig stup i ett. :cautious::rage:
Vi bor så katten mycket väl kan vara ute utan fara, vilket hon älskar, men verkar tvingas hålla henne inne för att grannarna inte ska ta henne.
 
Mina grannar snor min katt hela tiden, de lockar in henne till sig stup i ett. :cautious::rage:
Vi bor så katten mycket väl kan vara ute utan fara, vilket hon älskar, men verkar tvingas hålla henne inne för att grannarna inte ska ta henne.
Det verkar vara något fel på folk där. Syrran har samma problem med en granne. :cautious:
 
Tittar på hästhoppning och tänker inte göra något ikväll som innebär att jag måste resa på mej. Haft en rörig vecka på jobbet. Så i helgen blir det att ta det lugnt bada sola läsa böcker fika finns som planer
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ God morgon, och gott nytt år! :heart Jag har lite nätfasta över ledigheterna men behöver verkligen er expertis just nu. Jag berättade...
2
Svar
38
· Visningar
3 822
Senast: Badger
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
Svar
9
· Visningar
1 132
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 492
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 366

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp