Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sådär, stallet städat. Det var länge sen det var så välsopat :angel: Nu är alla boxar tömda. Bara sadelkammaren kvar. Får väl se hur mycket jag får sålt...
Imorgon blir det ett varv till tippen tror jag. Langade in 7 sopsäckar med skräp i transporten och några säckar till kan jag nog få ihop. Speciellt om jag ger mig på allt skräp som förra hyresgästerna lämnade kvar... :cautious:

Nu ska jag dricka te och ta det lite lugnt igen. Är sjukt godissugen! Får jag åka till stan och köpa godis?
Ja det får man när man varit duktig :angel:
 
Sådär, stallet städat. Det var länge sen det var så välsopat :angel: Nu är alla boxar tömda. Bara sadelkammaren kvar. Får väl se hur mycket jag får sålt...
Imorgon blir det ett varv till tippen tror jag. Langade in 7 sopsäckar med skräp i transporten och några säckar till kan jag nog få ihop. Speciellt om jag ger mig på allt skräp som förra hyresgästerna lämnade kvar... :cautious:

Nu ska jag dricka te och ta det lite lugnt igen. Är sjukt godissugen! Får jag åka till stan och köpa godis?

Självklar anledning att åka till stan!
 
Var är katten? Känner mig lurad på bild av gullig katt :(
:D
IMG_20181021_142224.jpg
 
Var 2 onödiga besök på min Vc idag. :mad:Först till läkaren, sedan till psykologen. Tur att man har frikort!
Ringde min Biståndshandläggare på Kommunen, hen kunde inte göra något åt min sk KP. Utan jag måste ringa en annan på Kommunen...:crazy:
Får göra det i morgon fm.
Satt och försökte räkna ihop hur mkt pengar/prylar min fd "vän" har lurat av mig. Alldeles för mkt. Så nu är jag deppig pga det...:cry:
 
På jobbet med en mycket pipig liten hund. Hon tycker grymt synd om sig själv för tillfället men så går det när man snor kollegans matlåda och moffar i sig så det sprutar mat ur öronen på henne.

Tur det var hundvänlig mat. Tror dock inte hon lärt sig någonting. Kollegan lärde sig dock att inte ställa matlåda på tining på köksbordet :rofl:
Tar inte på mig något av skulden för det påhittet :D Duktig Effie som kan mata sig själv.:heart
 
Var 2 onödiga besök på min Vc idag. :mad:Först till läkaren, sedan till psykologen. Tur att man har frikort!
Ringde min Biståndshandläggare på Kommunen, hen kunde inte göra något åt min sk KP. Utan jag måste ringa en annan på Kommunen...:crazy:
Får göra det i morgon fm.
Satt och försökte räkna ihop hur mkt pengar/prylar min fd "vän" har lurat av mig. Alldeles för mkt. Så nu är jag deppig pga det...:cry:
Polisanmäl!
 
Bäbishästen har ett skrapsååååår på knäet! Min bääääääbis!!! Skadad!!!
Min inre hippokondriker sitter och hyperventilerar i en brun papperspåse.

Mitt andra jag tror bäbis antagligen kommer överleva :angel: och har tagit piller mot det begynnande migränet och gått och lagt sig.
 
Grrr.
Efter att ha varit hos läkaren på fm tyckte jag att det var en god idé att äta ute istället för att hasta hem och värma matlåda innan jag åkte till jobbet..
Och så visade det sig att sjukhusets restaurang serverade en totalt överlagad och i stort sett oätlig sej.
Mina allra sista slantar på kontot och det var inte ens gott :banghead::banghead:
Men lämnade du inte tillbaka maten då?
 
Nu ringde sambons väckarklocka....

Själv har man varit vaken en timme pga liten hund som bara var tvungen att gå ut och kissa i storm och regn. Självklart tänkte hon vända när hon såg vädret så en annan fick klampa ut i morgonrock med henne.

Nu ligger hon och snarkar högljutt.

Här sagt det förut och säger det igen. Tur hon är söt. Ska försöka sova en halvtimme till. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
729
Senast: gullviva
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd. Hoppas jag hann först nu ...
100 101 102
Svar
2 032
· Visningar
111 689
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
255
· Visningar
5 987
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp