Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
:)
 

Bifogade filer

  • 20190215_094700.jpg
    20190215_094700.jpg
    184,8 KB · Visningar: 89
Fick sitta dryga timmen i telefonkö och ingen info om hur långt i kön utan bara signal efter signal efter signal efter signal...
fick iaf sorterat bland papper under tiden
 
Suttit i telefonkö och sen slussats runt till förmodligen alla jävla avdelningar på Telenor för att få hjälp med några saker. Ingen vet vad man ska göra och skickar en vidare och vidare. Jag blir toookig!
Nu har jag lagt över 2 h på det där utan att fått hjälp. Tills lut blev jag så förbannad och stressad över hur mkt jobbtid jag loosat att jag fick ge upp.
Hatar Telenor innerligt!
Nu ska jag äta försenad lunch och bli snäll igen.. Grrr..:devil:
 
Sitter och vantar pa att det ska bli ordentligt ljust och att det ska sluta regna sa jag kan aka ut och spara. I Onsdags gick sparen inte alls bra *S-U-C-K*, men skam den som ger sig.
 
Jag har precis kommit hem från ett nästan snöfritt Stockholm. Här hemma är det fortfarande snö nästan överallt. I huset var det härliga 14,4 grader. Nu eldas det i båda eldstäderna.
 
Sambon ringde när jag var rätt kärv i humöret. Det var inget jag tog upp med honom eller så. Men han kunde höra en viss stämning iaf.
Han kom hem med den största blombukett jag sett på länge. Dagen vände direkt!
Alla vaser är för små. Så den är nu placerad i vår största tillbringare.
Doftar gudomligt!❤️
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 192
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp