Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma och äter lunch. Nästan lite skönt med lugn och ro efter den här förmiddagen. Jag är fortfarande förkyld, men har skrattat halva förmiddagen, pratat en hel del och sjungit med så gott det nu gick i musiken som spelades. Vår "musikansvariga" kollega hade igår gjort en spellista och petat in ett flertal låtar av The Ark eftersom vi pratat tidigare om att jag älskar deras musik :D
 
Äsch, jag ville ha det på toaletten :D
Nä, vi har ingen bra vägg vid ytterdörren. Den kommer förmodligen sitta så man slår huvudet i den varje gång man går förbi.. Äsch, det löser sig!
... slår huvudet i den? Jag försöker tänka mig det men det låter så högt upp? O_o:rofl:
 
... slår huvudet i den? Jag försöker tänka mig det men det låter så högt upp? O_o:rofl:

Jag är kort :D Om den sitter på den höjden maken vill ha den kommer jag slå i ansiktet i den. Förutsatt att jag går och stryker längs väggarna då förstås. Och det brukar jag ju göra :angel:
 
Finns så mkt märkliga människor.
Kille kommer in i butiken. ”Hej jag skulle vilja köpa den där väskan till min flickvän” *pekar*
Jag bara ”absolut, vill du ha den inslagen som en present?”
Han bara: ”ja alltså jag hade köpt den om jag haft råd. Just nu har jag inget jobb”.
 
I morse var sambon så glad över en fin bild med en ros han fått av en fd klasskompis. Åh, vad fint och mysigt! Den bilden skulle han skicka till familj, vänner och kunder. Sagt och gjort åkte den iväg till ett gäng. Sonen svarar "Var inte det lite väl osmakligt?".
Sambon förstår inget. Han tar upp bilden igen och kollar. Paniiiiik! Det är ett kvinnligt könsorgan med en rosstjälk så det ska se ut som en ros. Ganska märklig anatomi förvisso som gör det mer roslikt. But still!
Faaaasa! Han fick sån ångest att han höll på att rinna bort, fick ta av sig kläder och försöka författa ursäktsmeddelande till de han hunnit skicka till. Som tur var hann han bara skicka till ett fåtal.
Vilket kaos! Tur att sonen som inte är en blind gubbe såg vad det föreställde och sa ifrån!
 
Jag kanske borde klä på mig nu och åka iväg till huvudkontoret. Undrar om jag behöver äta först? Jag är inte särskilt hungrig.
 
Jag är kort :D Om den sitter på den höjden maken vill ha den kommer jag slå i ansiktet i den. Förutsatt att jag går och stryker längs väggarna då förstås. Och det brukar jag ju göra :angel:
Jag funderade lite på den delen också :rofl: nyckelskåpet hemma sitter ju ungefär i höjd med mitt ansikte, men jag slår ändå aldrig huvudet i det - fantastiskt nog :angel::p
 
Finns så mkt märkliga människor.
Kille kommer in i butiken. ”Hej jag skulle vilja köpa den där väskan till min flickvän” *pekar*
Jag bara ”absolut, vill du ha den inslagen som en present?”
Han bara: ”ja alltså jag hade köpt den om jag haft råd. Just nu har jag inget jobb”.
... ville han bara tala om det? Stå där och titta på en väska och drömma? :confused::rofl:
 
I morse var sambon så glad över en fin bild med en ros han fått av en fd klasskompis. Åh, vad fint och mysigt! Den bilden skulle han skicka till familj, vänner och kunder. Sagt och gjort åkte den iväg till ett gäng. Sonen svarar "Var inte det lite väl osmakligt?".
Sambon förstår inget. Han tar upp bilden igen och kollar. Paniiiiik! Det är ett kvinnligt könsorgan med en rosstjälk så det ska se ut som en ros. Ganska märklig anatomi förvisso som gör det mer roslikt. But still!
Faaaasa! Han fick sån ångest att han höll på att rinna bort, fick ta av sig kläder och försöka författa ursäktsmeddelande till de han hunnit skicka till. Som tur var hann han bara skicka till ett fåtal.
Vilket kaos! Tur att sonen som inte är en blind gubbe såg vad det föreställde och sa ifrån!
:rofl::rofl::rofl::rofl::angel:
Kunder? :nailbiting:
 
Enda stället man INTE ska ha den på :idea:
Det enda stället om man inte ska gå runt och muttra "var lade jag den där nyckelf-n igen" :cool::angel::p Fast jag får erkänna att vi bara har nycklar till postlådan, en låda med dynor, extranycklar till andras hem och källaren i vår ... plus en massa som man inte minns var de ska till :angel:
 
Jahopp åkte på att jobba som ledsagare imorgon. Verkar alltid vara ngn form av kris. Jag hade dött av stress om jag varit beroende av att ha ngn med mig och inte visste om det fanns någon och inte vilken galning som skulle dyka upp (om ens någon).
Jag råkade göra typ några kilo lasagne igår, så det blir perfekt att ta med mig så kan vi götta oss med lite god mat iaf!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 168
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp