Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sitter och gör inget vettigt utan dricker kaffe (vilket iofs är supervettigt!) och kollar på diverse kläder och tillbehör.
Så trist att kolla på jeans (vilket egentligen är det som skulle behövas ett par) så fastnat på diverse udda plagg. Ser framför mig en vår med leopardmönstrade kläder och solbrillor, kanske nya skor i lite färg.
Hmm...

Kanske dessa till vardags. Folk kommer tro att jag tappat det fullständigt :rofl:

26179
 
Naturligtvis börjar hemsideeditorn lagga som faaan bara för jag fått upp ångan och vet hur jag vill ha det... :meh:
 
Sitter och gör inget vettigt utan dricker kaffe (vilket iofs är supervettigt!) och kollar på diverse kläder och tillbehör.
Så trist att kolla på jeans (vilket egentligen är det som skulle behövas ett par) så fastnat på diverse udda plagg. Ser framför mig en vår med leopardmönstrade kläder och solbrillor, kanske nya skor i lite färg.
Hmm...

Kanske dessa till vardags. Folk kommer tro att jag tappat det fullständigt :rofl:

Visa bifogad fil 26179
Näe?
Mötte en kvinna igår i STORA köpcentret som hade kappa och blommigt rosa underställ. Det var inte tights. Tights har inte breda resårer i annan rosa färg. De är inte säckiga heller.
Hade det inte varit för blommorna så hade jag tror det var långkallingar.

HON hade tappat det.
 
Varit ute på morgonen. for iväg och chippade ett par åringar.

Det snöar ymnigt och jag känner mig sällsynt lite motiverad att så tomater, :meh: men det bör göras.

Sedan ska jag slänga alla kläder i tvätten eftersom jag varit i ett stall. Alla hästar verkade friska men jag vill inte riskera sprida något.
 
Funderar på att resa mig från soffan och starta en maskin tvätt och plocka lite i köket. Kan vara bra att få lite ordning innan svärföräldrarna kommer
 
Funderar på vad man kan göra med massa mjölk, utöver pannkakor. Har två liter oöopnad mjölk som går ut imorgon. Det lär ju visserligen hålla ett tag till, men har mjölk med längre hållbarhet öppnad....
 
Näe?
Mötte en kvinna igår i STORA köpcentret som hade kappa och blommigt rosa underställ. Det var inte tights. Tights har inte breda resårer i annan rosa färg. De är inte säckiga heller.
Hade det inte varit för blommorna så hade jag tror det var långkallingar.

HON hade tappat det.
Haha! Ja numer kan man ju se ut lite hur som. Har inget emot blommor, men på ridbyxor vete tusan. Det skulle inte se riktigt klokt ut, i tajtsmaterial dessutom.
Så... borde gå igenom garderoben, finns massa kläder där fast jag aldrig köper några... hur de nu kommer sig
 
Näe, vet inte vart jag ska börja, ingen ordning. Och vinterkjolar... Hur ofta använder jag kjolar öht :crazy:
Detta är ena hörnet i garderoben, de kläder jag minst använder, typ en tredjedel av alla kläder.
 

Bifogade filer

  • 92B37C18-0150-4074-A306-62A9C1E34FAB.jpeg
    92B37C18-0150-4074-A306-62A9C1E34FAB.jpeg
    269 KB · Visningar: 35
Vi har haft slappdagar idag. Sovit länge och sen legat kvar isängen och pratat och myst. NU ska vi äta frukost. :laugh:
Tänkte gosa ner oss i soffan med täcken, Netflix och jättefrukost. :love:
 
Hemkommen från stallet och nyduschad. Och så har jag hunnit äta.

Det fanns ingen gnista i varken mig eller hästen idag. Vette f-n hur jag ska få honom att bjuda framåt. Ibland får man ett bra sug framåt, men ofta är det bara platt och likgiltigt.
 
Har ser det ut att bli en solig dag i dag. Det finns inte ett moln pa himlen och borde bli en harlig dag ... om det inte varit for is vindarna fran stilla havet. :meh:
Det kan ju i vilket fall vara lika bra, jag behover gora klart en troja till det kommande barnbarnet, Bjorn som ska ha Nalle som smeknamn. Jag kunde inte hitta ett bra stick monster sa jag hittade pa en Nalle pa framsidan av trojan. Lat mig bara saga att det varit en upplevelse i hur man repar upp. :cautious:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 098
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp