Vad gör vi? XXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade skitsnygga bågar från Calvin Klein. Kruxet är att jag inte ska ha nya glasögon förrän om halvannan månad....
Men de var på 70% rea. Så butiken rådde mig att köpa dem nu och komma in och köpa glasen när synen stabiliserats. :up:
Så nu har jag snygga glasögonbågar med fönsterglas i :D

Visste inte ens att man kunde göra så
 
Jag har iaf dammsugit klart nu även om jag fuskade lite på övervåningen :p Där får inte hunden vara så det brukar inte vara så stökigt där.
Nu ska jag sätta mig ute och kyla ner mig innan jag ska äta något. Lite oklart vad jag ska äta bara :confused:
 
Det går att undvika själva stadskärnan och köra en mindre väg. Betydligt lugnare och def kortare. Jag börjar jobba till veckan men har lediga dagar. Hör av dig när du tar bil så kör vi tillsammans
Åh :love: Jag satt och tittade om det inte fanns några lämpliga platser att ställa bilen på vägen in och sedan ta lokaltrafiken ut till högskolan.. :cautious: Men då kanske det löser sig ändå! :D Imorgon åker jag buss också, och jag har inte tittat närmare på nästa veckan än... :nailbiting:

Tja... på den gamla goda riktiga Posten-tiden fick pappa ett vykort från Kina med adressen:

Keken
Svärdsjö
Sweden

:rofl:
:D Vi fick kort när jag var lite och bodde i östergötland,

Fam Petterlind (ett efternamn som inte existerar utan var något som vi använde på kul för att det var en kombination av mammas och pappas efternamn. ;) )
Gula huset mitt ute på gärdet i Vånga
Sweden

Med tanke på att orten Vånga finns på väldigt många ställen i landet så känns det helt otroligt att det kom fram, men det gjorde det! :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
169
· Visningar
7 721
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
255
· Visningar
5 946
Senast: Trott
·
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 022
Senast: Modest
·
Tjatter Tänkte att eftersom mitt pyssel inte alltid passar så bra i sytråden så tänkte jag att jag startar en tråd för allt möjligt pyssel ☺️...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 454
Senast: Avalbane
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp