Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? XXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
@cili Nej det är inte sant din stackare!
Hoppas du får ordentlig hjälp snabbt så det blir bra någon gång.
*förbannar hundens ägare, hunden och (@cili som fick för sig att cykla:o) och dessutom den som snodde förra cykeln så detta blev, blää!*
Eller är det luftfuktigheten sen du kom hem som ställer till det? Omställningsproblem bara? ;) *hoppas*
Jag hade kunnat klandra Göteborg, om det inte vore för att det började bli sämre redan i Västerås ;)
 
Någon som kan förklara hur i hela friden man ska fylla i sin adress på ebaykontot för det inte ska bli knasigt?
Som det ser ut nu på mina adresser på kontot:

Förnamn Efternamn (verkar ju okej)
Härborjag gatan 20 (verkar ju okej)
Stad (postadress, verkar ju okej) - (state, skulle jag vilja skriva:län men hallå vad det blir mysko och kan inte hoppa över så satt streck) efter det på samma rad 111 22 (postnr, verkar ju ok)
City, state och zipcode står i rad efter varandra.... Hur vad och tips där??
Nedanför: sweden (jo men kan ju vara rätt typ?)

Någon som förstår hur jag menar? :rofl: :banghead:

Känns ju inte riktigt okej att det blir:

Anna Andersson
Härbor jag gatan 20
Poststad Västra Götaland 111 22
Sweden
 
Någon som kan förklara hur i hela friden man ska fylla i sin adress på ebaykontot för det inte ska bli knasigt?
Som det ser ut nu på mina adresser på kontot:

Förnamn Efternamn (verkar ju okej)
Härborjag gatan 20 (verkar ju okej)
Stad (postadress, verkar ju okej) - (state, skulle jag vilja skriva:län men hallå vad det blir mysko och kan inte hoppa över så satt streck) efter det på samma rad 111 22 (postnr, verkar ju ok)
City, state och zipcode står i rad efter varandra.... Hur vad och tips där??
Nedanför: sweden (jo men kan ju vara rätt typ?)

Någon som förstår hur jag menar? :rofl: :banghead:

Känns ju inte riktigt okej att det blir:

Anna Andersson
Härbor jag gatan 20
Poststad Västra Götaland 111 22
Sweden

Adressen blir alltid lite knölig. City är staden (i mitt fall byhåla) och zip code postnumret så jag fyller i det rakt av plus att jag fyller faktiskt i länsnamnet. Adressen ser lite underlig på paketen men de har hittills kommit fram :)
 
Adressen blir alltid lite knölig. City är staden (i mitt fall byhåla) och zip code postnumret så jag fyller i det rakt av plus att jag fyller faktiskt i länsnamnet. Adressen ser lite underlig på paketen men de har hittills kommit fram :)

Då får det bli:
Postort län postnummer <-- ?

Egentligen är det viktigaste att svenska posten fattar och lite övertydlighet skadar ju inte.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
3 044
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
3 4 5
Svar
93
· Visningar
4 919
Senast: Modest
·
Tjatter Tänkte att eftersom mitt pyssel inte alltid passar så bra i sytråden så tänkte jag att jag startar en tråd för allt möjligt pyssel ☺️...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
1 945
Senast: Tonto
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
110 111
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp