Vad gör jag o mina bukevänner?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har de inte någon regel i FT att ryttare inte får hoppa sista dagen eftersom det var folk som red med brutna fötter och annat?

Iofs de tuffaste idrottarna är nog hockeyspelare, de är inte kloka någonstans. En av Sedinarna amputerade sitt lillfinger eftersom en operation hade gjort att han missat fler matcher. Folk har spelar med inte bara brutna revben, acl, hela ansiktet intryckt, bruten käke, Erik Karlsson spelade hela slutspelet förra året på en fot. De är helt galna.

https://eu.usatoday.com/story/sport...4/nhl-playoffs-injuries-ryan-ellis/579032002/
På längre tidsaspekter så är fotballsspelare hjärnlösa också, deras hjärnor får ju tydligt långvariga effekter av idrotten.

Då vågar jag inte riktigt tänka på rugby spelare heller ... :nailbiting:
 
Äsch, servicen är det inte så noga med har jag hört, går mil efter mil trots brutna beståndsdelar och gnisslande oljud :D
Till skillnad från fotbolls killarna som får en MR så fort det gör lite ont någonstans ;)
Har de sina kroppsdelar försäkrade förresten som en del skådespelare försäkrar sina bakdelar :angel:
 
Telefonen behöver laddas hundra gånger varje dag. Jag skulle behöva ha koll på den, sms, svara pronto, mailen, jävla facebook, messenger, hemsidan osv osv. JAG ORKAR INTE!
Och folk förväntar sig att man ska vara uppdaterad hela tiden. Men NEJ! Jag hatar egentligen allt vad sociala medier heter men jag måste ha det :cry: :down:
 
Telefonen behöver laddas hundra gånger varje dag. Jag skulle behöva ha koll på den, sms, svara pronto, mailen, jävla facebook, messenger, hemsidan osv osv. JAG ORKAR INTE!
Och folk förväntar sig att man ska vara uppdaterad hela tiden. Men NEJ! Jag hatar egentligen allt vad sociala medier heter men jag måste ha det :cry::down:
Och så buke såklart :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Och visst ja, jag är ju så aggressiv och otrevligt enligt rara bukevänner som jobbar som byråkratiska tjänstemän, att de inte vågar...
Svar
2
· Visningar
1 029
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Jag älskar Bella, hon är en jätterolig hund! Men jag saknar så extremt mycket att ha ett litet plåster som hela tiden är med mig...
Svar
5
· Visningar
378
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 313
Senast: ameo
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 556

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp