Vad gör jag o mina bukevänner?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skrattade nästan ihjäl mig åt hästen när vi kom hem från hovslagaren. Då hade hon varit iväg sammanlagt i ca 4 timmar, inklusive restiden. Hon tar en tugga hö när hon kommer in i hagen, men sedan bara far hon iväg. Till bajsstället såklart..... :rofl: Sedan står hon där och bajsar och tuggar på tuggan hon har i munnen, för att sedan komma springandes tillbaks till maten igen. Är man ordentligt så är man..... :D Detta är även hästen som ALLTID bajsar inom ett område på ca 50 cm i boxen. Gärna alla högar staplade ovanpå varandra. Enkel att mocka efter :up: !

Åh på-hög-bajsare är bäst!
 
Cyklade till arbetsterapeuten idag. Lättare idag än senast då hon äntligen förstod att jag inte vill jobba med djur eller inom vård. Eller lokalvårdare (svårt med tanke på att jag klarar knappt av att städa min toa (vilket jag gör men med mycket ångest).

Iaf, jag skulle göra några praktiska övningar. Egentligen var det på tal om bakning men det sade jag nej till. Fick istället sortera post och skruva ihop en pall. Var rätt underhållande att sortera post. Med pallen fumlades det lite (darrande händer och tappade insexnyckeln några gånger) men det berodde nog mest på att jag kände mig väldigt iakttagen :D

Blev också uppskriven på en "kurs".
Hon ville jag skulle börja dagsjukvården igen men det blir svårt, fortfarande inte förlåtit två av ledarna pga vännens självmord. Deras agerande mot henne var inte rätt.

Bli iakttagen när man gör något praktiskt är som upplagt för fumlande!
 
Cyklade till arbetsterapeuten idag. Lättare idag än senast då hon äntligen förstod att jag inte vill jobba med djur eller inom vård. Eller lokalvårdare (svårt med tanke på att jag klarar knappt av att städa min toa (vilket jag gör men med mycket ångest).

Iaf, jag skulle göra några praktiska övningar. Egentligen var det på tal om bakning men det sade jag nej till. Fick istället sortera post och skruva ihop en pall. Var rätt underhållande att sortera post. Med pallen fumlades det lite (darrande händer och tappade insexnyckeln några gånger) men det berodde nog mest på att jag kände mig väldigt iakttagen :D

Blev också uppskriven på en "kurs".
Hon ville jag skulle börja dagsjukvården igen men det blir svårt, fortfarande inte förlåtit två av ledarna pga vännens självmord. Deras agerande mot henne var inte rätt.
Jag hade nog också fumlat om någon stod och tittade på mig i samma situation!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Och visst ja, jag är ju så aggressiv och otrevligt enligt rara bukevänner som jobbar som byråkratiska tjänstemän, att de inte vågar...
Svar
2
· Visningar
1 029
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Jag älskar Bella, hon är en jätterolig hund! Men jag saknar så extremt mycket att ha ett litet plåster som hela tiden är med mig...
Svar
5
· Visningar
378
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 312
Senast: ameo
·
L
  • Artikel
Dagbok Igår fick jag reda på att en person är död. En som jag har känt i nästan hela mitt liv iallafall som jag kommer håg. Hon är två år yngre...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 555

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vem hjälper hjälparen?
  • Trött och arg
  • Strejk

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp