R
Raderad medlem 94602
Menar du att halva Buke driver sexklubbarMan känner ju andra genom sig själv tänker jag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menar du att halva Buke driver sexklubbarMan känner ju andra genom sig själv tänker jag![]()
... och andra halvan besöker dem.Menar du att halva Buke driver sexklubbar![]()
Menar du att halva Buke driver sexklubbar![]()
Han har bastu. En vedeldad i separat stuga intill huset.Vem har sagt att man behöver en bastu för en "bastuklubb"?!![]()
Ja., i en stuga på tomten. Och badtunna. Men vi ser det från vardagsrummet och de är inte där. De lämnar inte huset.Tääänkte väl, phu!!
Sen vad de spelar inne i bastun vill jag ej veta... tror jag...
@Voff har de bastu??
Han kanske är Bukemaffiososen him self?Nej, bukemaffian driver själva klubben.
Nej, bukemaffian driver själva klubben.
Dom spelar inte kort?? Sådant där när man spelar i par. Heter det brige tro??Han kanske är Bukemaffiososen him self?
Äntligen har vi löst gåtan vem är bukemaffian?
Mycket möjligt. Eller inte.....Dom spelar inte kort?? Sådant där när man spelar i par. Heter det brige tro??
Julpyssel kanske??Mycket möjligt. Eller inte.....
De kanske tittar på inspelningar av Ernst och gör pyssel? Stöper morötter, färgar bomull med blommor de själva plockat och väver palsternackor av får som de drivit upp själv?
Brukar de släpa med sig döda får alltså?väver palsternackor av får som de drivit upp själv?
Menar du att du är förvånad??Menar du att halva Buke driver sexklubbar![]()
Skit, jag VISSTE att jag glömt något! Sorry![]()
Inga får. Tror de nöjer sig med att raka dom på "annan ort" och smugglar in ullen i fickorna.Brukar de släpa med sig döda får alltså?
Där har du ju en bra ledtråd i så fall!
INTE okej!
Ganska taskig stil måste jag säga.
Stackars @Voff har ju ingen koll på vad som försiggår här nu!
Du inser att du måste straffas på lämpligt sätt nu hoppas jag.![]()
No!Typ "Spank me, spank me" eller?![]()
Tänkte mer det självklara svaret om man är sadist och har en masochist som offer.Tjära och fjädrar?![]()