R
Raderad medlem 94602
Beklagar. Har hört att de är rätt grymma av sig.Nejdå, inte jag inte. Det har bukemaffian tagit ur mig.![]()
Vad gjorde de? Vattentortyr? Knippsa av ett finger? Hästhuvud i sängen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beklagar. Har hört att de är rätt grymma av sig.Nejdå, inte jag inte. Det har bukemaffian tagit ur mig.![]()
Menar du att jag ska låssas vara en skogsälva/troll/tomte?Du går in på tomten från fel håll så vet ingen att det är du
svampplockare som hade gått vilse??Menar du att jag ska låssas vara en skogsälva/troll/tomte?
För det finns verkligen ingen vettig anledning att någon skulle befinna sig här utom vi och folk till oss![]()
Du ska nog sluta puffa på den där pipan nu och lägga bort dom roliga svamparnaKlart vi inte får skämmas. Då får vi så små frön bland vantar och matpaket bara.
Då har de varit vilse länge för vi har numera snö härsvampplockare som hade gått vilse??![]()
Ta på högklackade skor så blir det extra spännande, eller gå på tå hela vägen. Oh eller tillverka såna härMenar du att jag ska låssas vara en skogsälva/troll/tomte?
För det finns verkligen ingen vettig anledning att någon skulle befinna sig här utom vi och folk till oss![]()
Hund har rymt. Du letar efter hund.Det blir marigt med snön utanför. Ska jag sväva runt huset för att inte lämna spår?![]()
Ja men du bor ju ute i vildmarken där är lätt att gå vilse. Vet man då inte vart man ska så kan man gå runt ett tag. är det då såna dära filippinska bärplockare så är det ju kngen som ringer polisen direkt heller.Då har de varit vilse länge för vi har numera snö här![]()
Det är ju faktiskt trovärdigt. Har några att undvaraHund har rymt. Du letar efter hund.
Det är ju faktiskt trovärdigt. Har några att undvara![]()
Du ska nog sluta puffa på den där pipan nu och lägga bort dom roliga svamparna![]()
För stunden har jag bara kaffe och äppelpaj att roa mig med. Då får du inte ha roligare än migAldrig får man ha minsta roligt.... Här försöker jag förgylla din hemmatillvaro. Men inte då. Otack är världens lön!
YesDet är ju faktiskt trovärdigt. Har några att undvara![]()
Ack, om det hade varit så enkelt. Yakuza och Cosa Nostra är rena dagiset i jämförelse, de hotade med buketräff med onämnbara deltagare.Beklagar. Har hört att de är rätt grymma av sig.
Vad gjorde de? Vattentortyr? Knippsa av ett finger? Hästhuvud i sängen?
Ack, om det hade varit så enkelt. Yakuza och Cosa Nostra är rena dagiset i jämförelse, de hotade med buketräff med onämnbara deltagare.![]()
Passa dig de kommer raljera om dina åsikter och komma med argument för att stödja sin egen åsikt...Ack, om det hade varit så enkelt. Yakuza och Cosa Nostra är rena dagiset i jämförelse, de hotade med buketräff med onämnbara deltagare.![]()
Ja, jag törs inte nämna dem vid namn ens, det är som gråben ungefär. När man talar om trollen så står de i farstun.*går och låser ytterdörren bara vid tanken*
Stackars, stackars dig
Nej nej, du backar dit och går därifrån, så ser det ut som om två personer har avvikit från huset bara...Det blir marigt med snön utanför. Ska jag sväva runt huset för att inte lämna spår?![]()
Jag var sjuk den dagenNej nej, du backar dit och går därifrån, så ser det ut som om två personer har avvikit från huset bara...
Jösses, har inte du gått "spår-kursen" eller missuppfattade du den helt...![]()