Jamen då är det ju NORMALT att skotta så!!Jooo....det var här...i grannstaden![]()
Webcamera med livesändning kanske???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen då är det ju NORMALT att skotta så!!Jooo....det var här...i grannstaden![]()
Det ser jag som en självklarhet!Jamen då är det ju NORMALT att skotta så!!
Webcamera med livesändning kanske???![]()
Grannen har mutat snögubbenJag misstänker att våran snögubbe (han som plogar här) är medlem i Torsdagsklubben
Han var här nu i kväll för att ploga av våran infart och gårdsplan. Men han plogar aldrig där vi har vår parkering.
Men grannens lilla parkeringsplätt plogar han trots att grannen inte ens bor här och inte har betalat till vägföreningen på flera år
Varför får han gratisplogat och vi halvplogat?![]()
Nu börjar det bli riktigt spännande. Har du koll på snögubbens preferenser? Dansband?Jag misstänker att våran snögubbe (han som plogar här) är medlem i Torsdagsklubben
Han var här nu i kväll för att ploga av våran infart och gårdsplan. Men han plogar aldrig där vi har vår parkering.
Men grannens lilla parkeringsplätt plogar han trots att grannen inte ens bor här och inte har betalat till vägföreningen på flera år
Varför får han gratisplogat och vi halvplogat?![]()
Inte en susning om vem han är!!!Nu börjar det bli riktigt spännande. Har du koll på snögubbens preferenser? Dansband?
Detta stärker ju bara misstankarna om sexklubb, han får såklart betalt i natura!Varför får han gratisplogat och vi halvplogat?![]()
Jag är på ditt spår!Detta stärker ju bara misstankarna om sexklubb, han får såklart betalt i natura!
Jag är på ditt spår!
Nått otyg är det.
Varför har inte vi blivit inbjudna? Är vi för oattraktiva?![]()
Men min sambo är medelålders man, han duger ju inte heller.Jag tror det. Det, och schäfrarna. Mest schäfrarna. Och du är ingen medelålders man heller...
Men min sambo är medelålders man, han duger ju inte heller.
Jag känner mig mobbad, utfryst och kränkt! Jäkla Torsdagsmaffia![]()
Öööhh....han ska sova efter sitt nattjobb vid den tiden men jag har ju undvikigt sovrummet för att inte störaÄr du HELT säker på att han faktiskt inte är med ibland???![]()
Det har sina likheter misstänker jag, diverse slussar och koder för att kunna ta sig in och ut, men annars brukar jag likna jobbet med Hotel California, you can cheque out any time you like but you can never leave!
Säg inte att även du tillbringar dina dagar på häkten och fängelser. Trodde vi hade nog av dem i tråden.....
Om du släpper ut några hundar och jagar dom runt hans hus redan nu, då finns fotspåren där redan när han kommer så blir det inte färska spår efter mötet. Så ut och jogga några varv nu![]()
Åh! Imorgon är det torsdag!!!