Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har lagat mat nu. Tre matlådor och eftersom jag bara jobbar tre dagar den här veckan så behöver jag inte tänka på matlådor förrän om en vecka :D

Lyssnar på min nya favoritlåt!

Cher - Take it like a man

0039.gif
banane-qui-danse.gif
0033.gif
banane-jaune.gif

Har tagit mig från Månsarp till Klevshult där jag ska sova på soffan inför tidig jobbmorgon. Önskar jag kunde vara hemma där det finns en sjuk kisse och en ponny som inte vill vara kvar i hagen. Jaja, en granne kollar till hästarna lite och kisse får helt enkelt friskna på utan mina pussar ett tag.
Har ni några erfarenheter av kortison till katt?

Bäddat klart till mig i journummer på jobbet. Allt lugnt så lite slösurf och sen sova för att jobba dagspass imorgon.

Äter frukost med en ovanligt pigg dotter, hon har en hel del resfeber ;) ska göra matsäck och plocka igenom jordgubbslanden, sen far vi. Idéträdgårdarna i Enköping blir första stoppet. :up:

Har tagit mig från Månsarp till Klevshult där jag ska sova på soffan inför tidig jobbmorgon. Önskar jag kunde vara hemma där det finns en sjuk kisse och en ponny som inte vill vara kvar i hagen. Jaja, en granne kollar till hästarna lite och kisse får helt enkelt friskna på utan mina pussar ett tag.
Har ni några erfarenheter av kortison till katt?
Min misse fick kortison som akut medicin mot smärtan vid UV.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
781
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
983
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 315
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Uppdateringstråd 31